خبرهای داغ:
پناهی گفت: محرومیت صرفا به معنای فقر اقتصادی یک منطقه یا اقشار نیست بلکه عدم مدیریت فرصت‌های ایجاد شده و یا هدر دادن منابع ثروت می باشد.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۷۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

پناهی کارشناس اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: یکی از هدف هایی که بسیج سازندگی دنبال می‌کند این است که به اقتصاد کشور در برابر تحریم ها و دیگر توطئه‌های اقتصادی دشمن استحکام بخشد.
وی گفت: همچنین یکی دیگر از اهداف بسیج سازندگی کمک کردن به طرح های محرومیت زدائی، جهاد اقتصادی در جهت عمران و آبادانی و ایجاد عدالت اجتماعی اقتصادی در کشور و همچنین توسعه اقتصاد روستایی می باشد.
کارشناس اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه شهرستان قزوین، اظهار کرد: خدمت رسانی بی منت به مردم به ویژه اقشار کم درآمد و تلاش در جهت توسعه مناطق ضعیف و محرومیت زدایی، یکی از افتخارات بسیج سازندگی می باشد.
پناهی تصریح کرد: دولتی که بهترين و بیشترین نزدیکی و همگرایی را با بسیج سازندگی داشته باشد بی شک یک دولت موفق و قدرتمند خواهد بود.
وی ادامه داد: اگر فعالیت های بسیج سازندگی بیشتر شود طبیعتا هنجارهای اقتصادی هم بیشتر خواهد شد.
کارشناس اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه شهرستان قزوین در پایان يادآور شد: محرومیت صرفا به معنای فقر اقتصادی یک منطقه یا اقشار نیست بلکه عدم مدیریت فرصت‌های ایجاد شده و یا هدر دادن منابع ثروت می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها