3500نفر زائر ورامینی با آرمان‌‌های امام راحل تجدید بیعت می‌کنند

جانشین فرمانده سپاه ورامین با عنایت به اینکه امام خمینی(ره) منشاء تحولات بزرگی در جهان شدند، گفت: 3500 نفر زائر ورامینی با آرمان‌‌های امام راحل تجدید بیعت می‌کنند.

کد خبر: ۹۰۲۱۷۱۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

جانشین فرمانده سپاه ورامین با عنایت به اینکه امام خمینی(ره) منشاء تحولات بزرگی در جهان شدند، گفت: ۳۵ هزار ‌ورامینی با آرمان‌‌های امام راحل تجدید بیعت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:سعید تاجیک امروز ضمن تشریح برنامه‌های ایام ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: با عنایت به اینکه امام خمینی(ره) یک شخصیت استثنایی قرن بودند و موفق به رهبری انقلاب با حاکمیت اسلام و منشاء تحولات بزرگی در جهان شدند، از این‌رو حق عظیمی بر گردن همه ما دارند.

وی بیان کرد: قرارگاه شهید فهمیده فعالیت خود را از سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری با برگزاری چهار جلسه در سطح شهرستان با حضور مسئولان  ادارات ذیربط و سه جلسه در سطح رده‌های سپاه و بسیج به منظور انجام هرچه با شکوه‌تر مراسم‌  تشکیل شد.

جانشین فرمانده سپاه ورامین سپس افزود: سهمیه سپاه ورامین در سال 97، 3500نفر زائر می‌باشد که در قالب 91 دستگاه اتوبوس جهت تجدیدمیثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای به حرم امام راحل اعزام می‌شوند.

 تاجیک همچنین با اشاره به برگزاری 10 یادواره شهدا در ایام 14 و 15 خردادماه در مساجد و پایگاه‌های شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان و برخی از مراکز فرهنگی در شب و روز رحلت امام با برگزاری 15 نشست بصیرتی مراسمات سخنرانی با موضوع تبیین خط امام (ره) و قیام 15 خرداد و بیان ویژگی‌های حضرت امام(ره) برای نسل جوان و قرائت قرآن که به نام رهبر کبیر انقلاب نام‌گذاری شده پیش‌بینی شده است.

وی در پایان تصریح کرد: روزهای 14 و 15 خرداد در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در قالب قرارگاه فرهنگی برنامه‌های مناسب فرهنگی اعم از مسابقه کتابخوانی و روزنامه‌نگاری و نقاشی خواهند داشت و ایستگاه‌های صلواتی هم در زمان افطار در سطح شهرستان دایر می‌باشد و مزار شهدای 15 خرداد ورامین هم در این روز گلباران خواهد شد.

ارسال نظرات