در مراسم سوم خرداد شهرستان مهریز مطرح شد:

خاصیت انسان‌های الهی و ربانی فدا شدن در مسیر ولایت است / تبیین پیوند اقتصاد مقاومتی امروز و مقاومت در دوران دفاع مقدس ضروری است

یادگار دوران دفاع مقدس گفت: امروز دشمن در میدان جنگ نرم خود با ابزار اقتصادی وارد شده و رهبر معظم انقلاب راه مقابله با این ابزار را اقتصاد مقاومتی پیشنهاد نموده اند.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۰۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت روز سوم خرداد بیان داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با تاسی به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همه هستی شان را در مسیر ولایت و بندگی خداوند فدا نمودند و خاصیت انسان‌های الهی و ربانی هم همین گونه است.
حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده در ادامه با اشاره به مدیریت جهادی در کشور اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس تجهیزات نظامی ما جوابگوی مقابله با دشمن تا دندان مسلح آن زمان نبود، اما رزمندگان با مدیریت جهادی خودشان جنگ را اداره نموده و مقاومت نمودند و امروز هم باید پیوند میان اقتصاد مقاومتی و مقاومت دوران دفاع مقدس برای همگان تبیین شود.
این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: امروز دشمن در میدان جنگ نرم خود با ابزار اقتصادی وارد شده و رهبر معظم انقلاب راه مقابله با این ابزار را اقتصاد مقاومتی پیشنهاد نموده اند.
محسن زاده در ادامه به شعار امسال اشاره نمود و گفت:: باید شعار "ما می‌توانیم" در بین مسئولین و آحاد مردم ایران طنین انداز شود واز شعار "نمی شود" و "نمی توانیم" که بنابر آیه صریح قرآن کریم یک شعارو وعده شیطانی است دوری شود و همه در جهت خرید و حمایت از کالای ایرانی تلاش کنیم.
حجت الاسلام محسن زاده تصریح نمود: هدایت تکوینی خداوند بر این تعلق گرفته است که ملت ایران خودش را برای تمدن نوین اسلامی که همان حکومت امام عصر (عج) است آماده کند و از ملزومات آن پیروی از ولایت فقیه و بصیرت در شناخت توطئه‌های دشمن است می‌باشد.
گفتنی است در این مراسم از تمثال شهدای شاخص سال ۱۳۹۷ پرده برداری گردید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار