فاطمه خانی
کارشناس فضای مجازی تشریح کرد؛
محفل روشنگری با حضور پرشور نوجوانان قرچکی در خصوص سواد رسانه ای و فضای مجازی، به همت حوزه حضرت معصومه(س) ناحیه قرچک با سخنرانی آقای فرخی کارشناس این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۸۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، با توجه به اهمیت فضای مجازی و لزوم داشتن سواد رسانه ایی برای جلوگیری از آسیب های آن برای مردم، خصوصاً نسل نوجوان، حوزه حضرت معصومه«س» ناحیه قرچک، اقدام به برگزاری همایشی ویژه نوجوانان قرچکی نموده و با دعوت از کارشناس این حوزه ،سعی در آگاه سازی نسل نو در خصوص استفاده صحیح و به جا از این فضا کرد.
محمد فرخی کارشناس این برنامه در جمع نوجوانان اظهار داشت: اگر از فرصتهای فضای مجازی استفاده نکنیم؛ تبدیل به تهدیدی برای بنیان خانواده ها خواهد شد.
وی تشریح کرد: از جمله تهدیدات این فضا در حوزه اجتماعی می توان به تغییر نقشهای اجتماعی و شکل گیری فرهنگ های مجازی اشاره کرد که منجر به ارتباطات نامتعارف بین قشر جوان و انحرافات اخلاقی و فردی خواهد شد.
وی همچنین با بیان اینکه فضای مجازی یک میدان جنگ حقیقی است، از نوجوانان خواست که نسبت به استفاده به جا از این فضا بسیار محتاط عمل کرده و از امکانات و فرصت های آن برای پیشرفت مادی و معنوی خود ،بهره ببرند.
فاطمه خانی

ارسال نظرات