فرمانده سپاه کلیبر در گردهمائی بصیرتی بسیجیان این ناحیه ضمن گرامیداشت رشادت ها و مقاومت های دوران جنگ تحمیلی و آزادسازی خرمشهر گفت: حقیقتا"عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر نخستین مقاومت جانانه و پیروزی چشمگیر ملت ایران در سده اخیر بود.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۸۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی با تشریح جزئیات عملیات الی بیت المقدس با اشاره به توانایی و مدیریت جوانان در آن برهه از انقلاب اسلامی، از مسئولان خواست از وجود، خلاقیت ها و استعداد های عظیم جوانان با ایمان در عرصه های مختلف جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی بیشتر سود ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سپردن مدیریت جنگ در آن سال ها از طرف حضرت امام(ره) به جوانان را از ابتکارات حضرت امام راحل عنوان و بیان کرد: نتیجه این اعتماد امام(ره)  19هزار اسیر بعثی از ملیت های مختلف و تلفات سنگین ارتش بعثی عراق در عملیات بیت المقدس و تزریق امید به جبهه اسلام و مستضعفین و ناامیدی و وحشت در جبهه کفر بود

حاتمی ضمن اشاره به عملکرد سپاه کلیبر در یکسال اخیر، گفت: فعالیت در عرصه های عمرانی، سازندگی، محرومیت زدایی، خدمات رسانی ،بهداشتی، کشاورزی و ... از عرصه های مورد حمایت قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که در سطح شهرستان فعالیت می کند.

 وی همچنین ساخت خانه محروم با مشارکت کمیته امداد، ایجاد غسالخانه، ساخت و نوسازی مساجد و مدارس، آبرسانی به روستاهای محروم، کانال انتقال آب کشاورزی، ایجاد آب بندها و سدهای کوچک و ایجاد راه های بین مزارع را از دیگر اقدامات و خدمات سپاه ناحیه کلیبر در کنار دیگر برنامه های دفاعی و فرهنگی نام برد.

ارسال نظرات