خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به تفاهم نامه بین این نهاد و مؤسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: طبق این تفاهم نامه کمیته امداد استان متعهد شد برای افراد معرفی شده از طرف موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا (س) وام قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت کند.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۸۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد کلامی، با اعلام اینکه طبق این تفاهم نامه مؤسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا (س) در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت حساب سپرده باز می کند، گفت: همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی، پرداخت کمک هزینه ازدواج، ارائه مشاوره‌های شغلی، پرداخت وام اشتغال و کاریابی از دیگر تعهدات کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در این تفاهم نامه است.                                                                                                  

وی، در ادامه به تعهدات مؤسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) در این تفاهم نامه اشاره و بیان کرد: افتتاح حساب سپرده در صندوق امداد ولایت، ارائه لیست مشخصات افراد تحت حمایت به کمیته امداد استان برای تهیه بانک اطلاعاتی، پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان از تعهدات مؤسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا (س) در این تفاهم نامه است..                                                                            

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی، تاکید کرد: این تفاهم نامه به مدت یک سال اعتبار دارد و در صورت موافقت طرفین قابل تمدید است.

 

ارسال نظرات