فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سومین شهید محراب یک روحانی بود که با اخلاص ، علم و عمل خود توانست انقلاب را شکل دهد و بازوان پرتوان امام در این پیروزی بزرگ باشد.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۷۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار فتح الله جمیری صبح امروز در بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی که در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد ضمن آرزوی قبولی طاعات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از کار‌های مهم و تاثیرگذار در انقلاب برگزاری چنین مراسمات نورانی است که به لطف خدا سپاه پاسداران در برنامه‌های خود برگزاری چنین مراسماتی را پایه ریزی کرده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه معنویت مورد نیاز مجموعه سپاه پاسداران باید از همین محفل و مجلس‌ها تامین شود تصریح کرد: جا داشت در سالروز شهادت آیت الله صدوقی در کنار مرقد این شهید بزرگوار حضور پیدا کنیم و با تجدید میثاق، برای ادامه راه شهدا و امام (ره) و نهایت پیدا کردن فرامین رهبر معظم انقلاب در جامعه نیرو بگیریم.

وی آیت الله صدوقی را یک چهره برجسته و تاثیرگذار واقعی در انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: من به یاد دارم در سال شروع انقلاب اسلامی اولین تصاویری که از امام راحل پخش شد همیشه تصویر آیت الله صدوقی هم در کنار تصویر امام (ره) بود و نه تنها در استان یزد بلکه در کل کشور تصویر آیت الله صدوقی به عنوان یک انقلابی مجاهد دست به دست می‌شد.

سردار جمیری با بیان اینکه سومین شهید محراب یک روحانی بود که با اخلاص، علم و عمل خود توانست انقلاب را شکل دهد و بازوان پرتوان امام در این پیروزی بزرگ باشد خاطرنشان کرد:پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیم شاهنشاهی آن هم با دست خالی امکان نداشت مگر با وجود بزرگانی، چون آیت الله صدوقی که در قلب میدان مبارزه و نبرد بودند.

وی گفت: یک نکته پیروزی انقلاب اسلامی را در جهان متمایز کرد و ان هم پشتیبانی مردم از روحانیت بود و شهید آیت الله صدوقی از شخصیت‌هایی بود که در کشور همه را تحت تاثیر خود قرار داد و انقلاب را در سختی‌ها جلو برد.
ارسال نظرات