نماینده کمیته مفقودین و تفحص شهدا در یادواره شهدای بنیاد خاتم هرات؛

باید با آگاهی در مسیر ولایت ثابت قدم باشیم / تا آخرین قطره خون خود از ارزش‌ها دفاع می‌کنیم

حجت الاسلام جلالیان با گرامیداشت سوم خردادماه گفت: باید با آگاهی در مسیر ولایت ثابت قدم باشیم و همچنان که انقلاب ما اکنون جهانی شده است در جای جای این جهان، انقلاب و ارزش‌های خود را صادر کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۶۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر ، یادواره شهدای بنیاد خاتم هرات به همت پایگاه ام المومنین و حوزه امام علی(ع) در جوار دو شهید گمنام برگزار شد.
حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات در این یادواره با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: در طول تاریخ آزاد سازی خرمشهر بیش از 19 هزار نفر اسیر و 16 هزار کشته در مجموع از دشمن گرفته شد و در مقابل از بین رزمندگان اسلام نیز به مقام شامخ شهادت نائل آمدند که امروز با حضور در یادواره آن شهدا خواهان زنده نگاه داشتن یاد و نام این عزیزان هستیم.
نماینده کمیته مفقودین و تفحص شهدا نیز در ادامه با گرامیداشت سوم خردادماه گفت: شهدای ما با اطاعت از، ولی امر مسلمین در این راه گام نهادند و در ادامه راه شهدا هم ما با عقیده راسخ در این راستا، تابع رهبری بوده و تا آخرین قطره از خون خود از ارزش‌ها دفاع می‌کنیم.
حجت الاسلام جلالیان اضافه کرد: باید با آگاهی در مسیر ولایت ثابت قدم باشیم و همچنان که انقلاب ما اکنون جهانی شده است در جای جای این جهان، انقلاب و ارزش‌های خود را صادر کنیم.
جلالیان با بیان اینکه ایمان به خدا و ولایتمداری رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا دندان مسلح بود، ادامه داد: اگر اخلاص و ایمان این رزمندگان و تبعیت محض از رهبری نبود شاید نه این پیروزی و اقتدار به دست می‌آمد و نه ارزش‌ها اینچنین در جامعه نمودار بود.
وی بیان کرد: همه ما باید با در ادامه راه شهدا با اطاعت از رهبری در دفاع از مرز‌های اسلام تلاش کنیم و با ولایتمداری خود دشمن را به زانو در آوریم.
حجت الاسلام جلالیان در پایان به بیان روایتگری و خاطرات شهدا پرداخت.
ارسال نظرات