معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد
معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: سال گذشته یک هزار و 192 نفر به مشهد مقدس، 126 نفر به کربلای معلی و 319 نفر به قم اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۴۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ احمد بوالحسنی معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی اعزام مددجویان و فرزندان آن‌ها به اردوهای زیارتی را از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد دانست و گفت: طرح «شوق زیارت» باهدف اعزام مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را نداشته‌اند، اجراشده تا آن‌ها با کمک خیران برای نخستین بار راهی این سفر زیارتی شوند.

وی از اعزام تعداد 80 نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی به مدت 10 روزبه اردوی زیارتی و تفریحی مشهد مقدس خبر داد و افزود: برای اعزام این مددجویان 21 میلیون و 600 هزار تومان از اعتبارات فرهنگی هزینه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی هدف از برگزاری اردوهای فرهنگی را تعمیق باورهای دینی مددجویان عنوان کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعیت رعایت اخلاق و سبک زندگی اسلامی، ارتقای سطح مهارت‌های زندگی، تقویت روحیه خودباوری و شاد زیستن و آشنایی با اماکن مذهبی از برنامه‌های کمیته امداد در این اردوها است.

بوالحسنی تصریح کرد: در سال گذشته یک هزار و 192 نفر با هزینه هر نفر 270 هزار تومان به مشهد مقدس، 126 نفر بااعتبار هر نفر 800 هزار تومان به کربلای معلی و 319 نفر بااعتبار هر نفر صد هزار تومان به قم اعزام شدند.

وی افزود: در پیاده‌روی اربعین نیز 294 نفر از مددجویان تحت حمایت بااعتبار بیش از 117 میلیون تومان به کربلای معلی اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی خاطرنشان کرد: نیکوکاران به‌منظور فراهم کردن بستر زیارت امام رضا (ع) و یا عتبات عالیات برای اقشار نیازمند و مددجویانی که تاکنون به زیارت مشرف نشده‌اند، می‌توانند با شماره‌گیری کد #086 * ۸۸۷۷ * و انتخاب شوق زیارت در بخش طرح‌های ویژه در کمک به اعزام مددجویان و نیازمندان به اماکن زیارتی مشارکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات