معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: هم‌زمان با اجرای طرح ضیافت الهی خیمه معرفت در ۲۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان سمنان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۱۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله سلیمانی فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در اجرای طرح ضیافت الهی ۲۶ خیمه معرفت در بقاع متبرکه مجری طرح برپاست.
وی بیان کرد: پاسخگویی به شبهات و مشاوره در مسائل دینی و وقف از دیگر اقداماتی است که روحانیون فعال در ۲۶ خیمه معرفت برپا شده در بقاع متبرکه استان سمنان انجام می‌دهند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در ماه مبارک رمضان، گفت: این اداره کل همه ساله در طول ماه مبارک رمضان با اجرای طرح ضیافت الهی برنامه‌های متنوعی را در ماه مهمانی خدا اجرا می‌کند.
وی عنوان کرد: با توجه به لزوم آشنایی بیشتر نسل جوان با آموزه‌های دینی، یکی از نیاز‌های اساسی، برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه در کار ویژه‌ها شناسایی شده و در همه کار ویژه‌ها آموزش‌های لازم به نسل جوان و کودکان ارائه می‌شود.
سلیمانی فرد با اشاره به اینکه در ۹ خیمه معرفت فعالیت‌های چندرسانه‌ای انجام می‌شود، افزود: در این خیمه‌ها تلاش می‌شود با استفاده از فناوری‌های روز، برنامه‌های چندرسانه‌ای و نقاشی مسائل دینی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.
وی خاطرنشان کرد: در ۱۸ خیمه معرفت بخش کودکان دایر است و مبلغین فعال و دوره دیده آموزش‌های لازم را در قالب بازی‌های فکری و نقاشی و تلاوت قرآن و اهدای جایزه به کودکان ارائه می‌دهند.
طرح ضیافت الهی در ایام ماه رمضان امسال توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در ۴۴ امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها