خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز:

حمایت از قدس بر هر مسلمان آزاده ای واجب است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز اذعان کرد: ابداع روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام(ره) انتخابی لازم و به‌جا بود و شایسته است اهمیت روز قدس از همین امروز برای همگان تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۰۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص وضعیت امروز فلسطین و اهمیت آن اظهار کرد: همانطور که در آیات الهی نیز آمده است فلسطین و بیت‌المقدس اولین قبله مسلمانان عالم و محل عروج پیامبر به ملکوت بوده و ارزش و جایگاه بسیار والایی را در بین مسلمانان دارا است.
وی تصریح کرد: دفاع از فلسطین از آرمان‌های اصلی هر انسان مسلمانی است و ابداع روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام(ره) انتخابی لازم و به‌جا بود و شایسته است اهمیت روز قدس از همین امروز برای همگان تبیین شود.
این مسئول با اشاره به تغییر پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به بیت‌المقدس تبیین کرد: موضوع تغییر پایتخت از سوی عربستان و آمریکا مطرح شد و اگرچه کمتر کشوری با این ایده همراه شد ولی حساسیتی بسیاری را در منطقه ایجاد کرد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز تشریح کرد: فلسطین خط مقاومت ما در برابر استکبار جهانی و زیاده‌خواهی‌های آن‌ها است که آمریکا دست‌نشانده اسرائیل در منطقه بوده و به دنبال منافع اسرائیل در فلسطین است.
شجاعی‌مهر ادامه داد: لازم به ذکر است که اسرائیل نیز همواره منافع آمریکا را در منطقه حفظ می‌کند و علیرغم تمام زیاده‌خواهی‌های آن‌ها در منطقه متاسفانه قدرتی جهانی در منطقه برای مقابله با این موضوع تشکیل نشده و متاسفانه برخی سران نیز در سایه خوش‌بینی‌های کشورهای عربی نسبت به این مسائل بی‌توجه هستند.
وی ابراز داشت: حمایت از مظلومان و حمایت از قدس از آرمان‌های اصلی جهان اسلام است و همه ما مسلمانان می‌بایست برای نابودی اسرائیل که غده‌ای سرطانی و بزرگ است تلاش کنیم.
این مسئول مطرح کرد: امروز ایران در خط مقدم جبهه مقاومت و در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده و برای نجات مردم مظلوم فلسطین از غده سرطانی اسرائیل و دیگر مستکبرین تلاش کرده و از مشوقین اصلی جبهه مقاومت است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز خاطرنشان کرد: در صورت غافل شدن از آرمان‌ها و اهدافمان می‌بایست به دنبال بروز مشکلات بسیاری در کشورمان باشیم لذا حمایت از جبهه مقاومت امری لازم و مهم است.
شجاعی‌مهر در خاتمه متذکر شد: متاسفانه امروز برخی تنها به فکر منافع خود در منطقه هستند ولی باید آگاه و هوشیار بود و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز ابراز داشته‌اند در صورت اتحاد و همدلی میان جبهه مقاومت یقینا نابودی اسرائیل و مستکبرین نزدیک خواهد بود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار