خبرهای داغ:
فریدونشهر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر:
به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی مراسمی با حضور مسئولین ادارات، بسیجیان، خانواده های معزز شهدا ، کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه فریدونشهر برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۲۱۴۹۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی مراسمی با حضور مسئولین ادارات ، بسیجیان  ، خانواده های معزز شهدا ، کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه فریدونشهر برگزار شد .

مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر ، فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس خواند که سرنوشت جنگ را تغییر داد.

فتح خرمشهر سرنوشت جنگ را تغییر داد.

حجت الاسلام و المسلمین شیاسی با اشاره به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و حکومت طاغوتی پهلوی و ژاندارمی منطقه از تمایل صدام برای تصاحب این عنوان پس از سرنگونی حکومت طاغوت در منطقه سخن گفت.

وی همچنین حمایت های دولت های استکباری غرب را از عوامل طولانی شدن جنگ تحمیلی عنوان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر با بیان تاریخچه و مختصات تجهیزات دشمن در محاصره خرمشهر ضمن اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) که فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد» از عظمت کار رزمندگان اسلام سخن گفت . اینکه توانستند بعد از 19 ماه با ایمان و عقیده دشمن تا دندان مصلح را شکست داده و خرمشهر را فتح کنند، فتحی که درآمدی بر پیروزی های بعدی ایران شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها