مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان رودبار خبر داد:

ویزیت رایگان 80 نفر در دومین دوره اجرای طرح شهید رهنمون شهربیجار

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان رودبار از ویزیت رایگان 80 نفر در دومین دوره اجرای طرح شهید رهنمون در شهربیجار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۹۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

دکتر کاظم ارجمندی در حاشیه اجرای طرح شهید رهنمون شهربیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رودبار با اشاره به رویکرد این طرح اظهار کرد: طرح شهید رهنمون برای اعتلای بسیج در کشور پیگیری و اجرا می‌شود و در شهرستان رودبار نیز خوب درخشیده است.

وی با اشاره به اجرای 200 تیم در قالب طرح شهید رهنمون در کشور افزود: در شهرستان رودبار آمادگی داریم 5 تیم در نقاط مختلف شهرستان اعزام کنیم اما در حال حاضر در منطقه بلوکات با مرکزیت شهربیجار این طرح اجرا می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان رودبار با بیان اینکه طرح شهید رهنمون به‌صورت هدفمند و منظم در منطقه تعریف‌شده اجرا می‌شود، گفت: طرح شهید رهنمون طی مدت چهارساله در مناطق خاص اجرا می‌شود و هدف اصلی آن تغییر شاخص‌های بهداشتی منطقه است.

دبیر ستاد طرح شهید رهنمون شهرستان رودبار از ویزیت 80 نفر در دومین دوره اجرای طرح شهید رهنمون در شهربیجار خبر داد و گفت: علاوه بر منطقه بلوکات، قرار است این طرح در دهستان درفک خورگام نیز اجرا شود.

ارجمندی با اشاره به اهم برنامه‌های اجرایی شده در طرح رهنمون گفت: در این طرح برنامه‌هایی با موضوع بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی اجرای طرح مزبور آموزش است خاطرنشان کرد: پیشگیری بیماری‌ها و همچنین نهادینه کردن مسائل اجتماعی و فرهنگی در منطقه از اهداف برگزاری طرح شهید رهنمون بوده و در کاهش بیماری مؤثر است.

دبیر ستاد طرح شهید رهنمون شهرستان رودبار به همکاری و همراهی سایر اقشار بسیج در اجرای این طرح اشاره داشت و افزود: بسیج جامعه پزشکی در این دوره از کانون‌های بسیج مهندسی کشاورزی، بسیج طلاب، بسیج حوزه، بسیج رسانه و بسیج حقوقدانان  کمک گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات