خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:
مسئول عقیدتی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: برگزاری آموزش‌های تخصصی روخوانی، روانخوانی، مفاهیم، صوت و لحن و هم‌چنین حفظ قرآن برای کارکنان وظیفه و رسمی بخشی از برنامه‌های قرآنی ما در ماه مبارک رمضان می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۵۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

بهرامی مسئول عقیدتی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفت‌ و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون برنامه‌های این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های قرآنی و نشست‌های اعتقادی- رفتاری متعددی را برای ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: برگزاری آموزش‌های تخصصی روخوانی، روانخوانی، مفاهیم، صوت و لحن و هم‌چنین حفظ قرآن برای کارکنان وظیفه و رسمی بخشی از برنامه‌های قرآنی ما در ماه مبارک رمضان می‌باشد.
این مسئول با اشاره به نشست‌های اعتقادی و رفتاری در نظر گرفته شده برای این ماه مطرح کرد: در ماه مبارک رمضان نشست‌های اعتقادی و رفتاری مختلفی با حضور علما و مربیان اخلاق استانی و کشوری برگزار خواهد شد.
مسئول عقیدتی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از برگزاری دوره تخصصی آموزش‌یار قرآن در این ماه خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان دوره تخصصی آموزش‌یار قرآن بین سربازان و کارکنان رسمی دارای زمینه برگزار خواهد شد.
بهرامی تبیین کرد: حدود 100نفر از کارکنان رسمی و 75نفر از کارکنان وظیفه در این دوره شرکت کرده‌اند و مباحث کامل تجوید، مفاهیم قرآنی و فن حفظ قرآن در این دوره‌ها آموزش داده خواهد شد.
وی ابراز داشت: دوره‌ی آموزش‌یار و مربیگری قرآن با همکاری دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان در پایگاه‌های مقاومت بسیج همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و در پایان به افرادی که در آزمون‌های کتبی و شفاهی رکت کرده و نمره لازم را کسب کنند مدرک آموزش‌یاری قرآن از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اهدا خواهد شد.
این مسئول در خاتمه متذکر شد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی قرآنی که در آن‌ها صفات مومنین در قرآن توسط اساتید مجرب مطرح می‌شود یکی دیگر از برنامه‌های حوزه عقیدتی سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان در ایام ماه مبارک رمضان می‌باشد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها