فراخوان ادبی با عنوان ۵۴۰۰ شهید کردستان به همت کمیته تالیف و نشر کنگره ۵۴۰۰ شهید در بین ادبا، نویسندگان و فعالان فرهنگی استان اعللام شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۴۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  در راستای بسط و گسترش فرهنگ شهید و شهادت و نیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران استان کردستان در طول هشت ۸ سال دفاع مقدس، فراخوان ادبی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان اعلام شد.

به اطلاع کلیه ادبا، شعرا، نویسندگان، فرهیختگان و سایر علاقه مندان می‌رساند که کمیته تالیف و نشر کنگره ۵۴۰۰ شهید استان، ضمن دعوت از این عزیزان در نگارش متون ادبی از جمله شعر، دلنوشته، خاطره، زندگینامه و. شهدا، رزمندگان و نیز یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی استان کردستان، در طول هشت سال دفاع مقدس به چاپ آثار این عزیزان حمایت و پشتیبانی می‌کند؛ لذا از کلیه علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید که تا تاریخ ۱۵ تیر سال جاری آثار خود را به دبیرخانه کنگره واقع در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلالمی شهرستان‌های تابعه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان واقع در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه پاسداران شهرستان‌های تابعه استان دبیرخانه کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان ارسال کنند.
 
 انتهای پیام/7727
ارسال نظرات