خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه شهرستان قزوین:

با خرید کالای ایرانی به جنگ با استکبار می رویم

نشست عقیدتی، بصیریتی به همت حوزه حوزه خدیجه (س) قزوین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۱۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست عقیدتی، بصیریتی به همت حوزه حوزه خدیجه (س) قزوین برگزار گردید.
حجت السلام مهدی مهدی جو مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن (ع) قزوین در این مراسم اظهار کرد : همانطور که امروز باحضور خود دشمنان را خار وذلیل کردید شما بسیجیان با خرید، تبلیغ و حمایت از کالای ایرانی به جنگ با استکبار بروید.
وی افزود: تحریم به معنای این است که حقی را از شما بگیرند ویا چیزی را که حق شماست از شما سلب ومحروم کنند.تحریم پشتوانه قانونی ندارد واین که برخی ادعا میکنند که اب اشامیدنی ماهم مربوط به تحریم است یک نوع اشتباه است .امروز تکیه برتوان داخلی وعمل به منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی رمز موفقیت ما در اقتصاد است .
تصریح کرد: این توان داخلی یک بخش مربوط برعهده مسئولین است که باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و بخش دیگر شما جوانان و بسیجیان هستید که باید منویات ایشان را در اقتصاد مقاومتی جدی بگیرید و ارزش قائل شوید .
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن (ع) قزوین در بخش پایانی بیانات خود اظهارکرد: ما در هر زمینه ای که چشم امید خود را از خارج برداشته ایم به موفقیت دست یافته ایم که شاهد این داستان پیشرفت در مواضع نظامی و تولید سلاح می باشد، امروز باید کمک کنیم که سنایع ما به رشد برسند تا ناحیه اقتصاد ما که آسیب پذیر است را تقویت نماییم.
1008/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها