مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

هدایت مانعی بر راه منافع استکبار/ استکبار با اصل نظام مخالف است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی کارکنان این ناحیه گفت: مستکبران همواره با پیامبر(ص) و برنامه های توحیدی آنحضرت مخالف بوده و خواهند بود چرا که نور و هدایت مانعی بر سر راه منافع استکباریان است و آن ها هرگز تحمل به خطر افتادن منافعشان را ندارند.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۱۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه همه انسان ها فطرتا پاک آفریده شده اند ولی مسئله اختیار و لذت های زودگذر دنیوی موجب حرکت به سوی باطل شده است، اظهار کرد: عده کسانی که طرفدار حق و حقیقت اند بسیار اندک است ولی پیروزی نهایی با همین عده اندک است و حق بر باطل سیطره دارد.

   وی با اشاره به اینکه غفلت از دشمن و دلبستگی به آن، ما را از رسیدن به مقصد باز خواهد داشت، افزود: اعتقاد به توحید، عدالت و دین، خاصیتی جنگ تراشانه دارد چرا که دین، ضد بی عدالتی است و  مستکبران همواره در پی ایجاد بی عدالتی در جهانند.

هدایت مانعی بر راه منافع استکبار/ استکبار با اصل نظام مخالف است

   حجت الاسلام امیرنژاد یادآور شد: بر اساس همین خاصیت است که آمریکا و استکبار همواره با مسلمانان سر جنگ داشته و دارند، آن ها با اصل و اساس اسلام و نظام های اسلامی مخالفند و موشک و برنامه های هسته ای و ... بهانه هایی برای  مخالفتند.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با تاکید بر کسب آگاهی و بصیرت، پشتیبانی از ولایت فقیه را اصلی برای هدایت عنوان کرد و با اشاره به خدمات ارزنده حضرت خدیجه(س) در پیشبرد اهداف اسلام، افزود: حضرت خدیجه(س) اولین بانوی مسلمان و از بانوان ارزشمند، با شخصیت و با عظمت است که با ولایتمداری خود، جان و مالش را وقف اسلام و پیشبرد اهداف متعالی پیامبر اسلام(ص) کرد.

   گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با رویکرد ارتقای بصیرت و معرفت دینی در بین کارکنان شاغل و وظیفه سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار