فرمانده سپاه ناحیه دهلران: دشمن به دنبال این است که عفاف وحجاب را از ما بگیرد وبرای این کار بهترین روش را شبکه های ماهواره ای وتلگرامی می داندودشمن می خواهد با سرگرم کردن ما به فضاهای مجازی سبک زندگی غربی را جایگزین سبک زندگی دینی واسلامی بکند.
کد خبر: ۹۰۲۱۳۵۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار علی آبدونی،فرمانده سپاه ناحیه دهلران درجمع خانواده های کارکنان این ناحیه درنشستی که بمناسبت ماه مبارک رمضان برگزارشد اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه عبودیت وبندگی می باشد و در این ماه خانواده های پاسداران نقش مهمی در افزایش  معنویت کارکنان دارند.

وی در ادامه گفت: امروز مراقبت، تربیت فرزندان و آرامش خانواده ها را مدیون مادران هستیم و قسمت عمده آرامش کارکنان سپاه توسط شما همسران فداکار فراهم میشود،شما با صبوری وگشاده رویی وظایف خود را در خانه وخانواده انجام می دهید.

فرمانده سپاه ناحیه دهران افزود: زحمات، صبوری و فداکاری شما مادران و همسران پاسدار باعث شده تا امنیت و آرامش برای کشورحاصل شده چراکه با صبوری و پشتیبانی شماها، همکاران ما با خیال راحت به وظایف خود می پردازند و ماموریت های محوله را به نحو احسنت انجام می دهند که جای تقدیر و تشکر و شکرگزاری دارد.

علی آبدونی در جمع خانواده های پاسدار این ناحیه تصریح کرد: واحدفرهنگی خانواده یکی از واحدهای مهم و کلیدی در سپاه است که بایستی برنامه های مفیدی برای خانواده های کارکنان در دستور کار قرار دهد والحمدلله نیز برنامه های فرهنگی معنوی زیادی دارد که با اجرای آنها در این ماه مبارک رمضان و در طول سال باعث افزایش معنویت در  خانواده ها می شود.

 فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اشاره به اهمیت و خطرات فضای مجازی افزود: اسلام مخالف رسانه و امکانات نیست همین فضای مجازی باید مدیریت شودچرا که خطرات وآسیب هایی دارد که از اولین خطرهای فضای مجازی کاهش ارتباطات اجتماعی در خانواده ها وصله ی ارحام می باشد وباید مراقب شود تا از این آسیب ها وخطرات  شبکه های اجتماعی بدور باشیم.

وی گفت: دشمن به دنبال این است که عفاف وحجاب را از ما بگیرد وبرای این کار بهترین روش را شبکه های ماهواره ای وتلگرامی می داندودشمن می خواهد با سرگرم کردن ما به  فضاهای مجازی سبک زندگی غربی را جایگزین سبک زندگی دینی واسلامی بکند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران در پایان بر ضرورت  استفاده از فضا سازی فرهنگی مناسب وهمچنین بر واکسینه کردن خانواده ها وجوانان با برنامه های قرآنی وفرهنگی در این ماه مبارک ودیگر ماه ها تاکید کرد.

 

 

 

ارسال نظرات