اولین جلسه هم اندیشی رسا نه ای، فرهنگی و تبلیغی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان با همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان در پایتخت وحدت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۳۴۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: در راستای فرامین و نصایح حضرت آقا قدم برداریم و با شعار ما میتوانیم امام خمینی (ره) پیش برویم.

وی افزود: امروزه به علت انجام فعالیت‌های فرهنگی در بسیج یشرفت کرده ایم و بسیج را هم در بین رده‌های نظامی باید شناخت.

طهرانی زاده بیان کرد: قطعا در حوزه‌ی رسانه ایی اگر کاری صورت می‌گیرد نمیتوانیم صرفا یک ارگان را ببینیم نمیتوانیم فقط ارتش را ببینیم یا فقط سپاه را یا فقط پاسداران را ببینیم. ما باید با هم اندیشی و همکاری بین همه رده‌ها یه مجموعه واحد و به یک نتیجه واحد برسیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: ما به عنوان رده‌های نظامی کشور باید حضورمان تاثیر گذار باشد، به ویژه در استان به واسطه‌ی ایجاد امنیت و کار‌های فرهنگی در درجه‌ی والا قرار داریم.

سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان هم در این جلسه گفت: عدم آگاهی و نداشتن اطلاع از برنامه‌های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، لشکر، مرزبانی اولین مشکل بین این رده هاست که این موضوع را با اطلاع رسانی و هماهنگی در برنامه‌ها میتوان رفع کرد.. وی با اشاره به این مطلب که اولین دستاورد این جلسه میتواند هماهنگی بین رده‌های نظامی برای انجام فعالیت‌های پیش رو باشد، افزود: رده‌های نظامی و انتظامی و نیرو‌های مسلح با همکاری و هم افزایی می‌توانند موج رسانه ایی ایجاد کنند.

بیگی با تاکید به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند: برنامه‌های تبلیغی دنیا به دوش تبلیغات آن کشور است بیان کرد: همیشه انجام کار‌های بزرگ فریاد زدن نمی‌خواهد گاهی میتوان با هنر رسانه و یا انجام کار‌های تبلیغاتی مثل بنر و... آن را به مخاطب القا کنیم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان تصریح کرد: در مسائل فرهنگی گروه فرهنگ یاران در سپاه پاسداران تشکیل شده که شامل مجریان برنامه‌ها و سخنرانان می‌باشد، که میتوانیم از این فرهنگ یاران در مراسمات بهره ببریم و در برنامه‌های یکدیگر دوجانبه شرکت داشته باشیم و
میتوانیم مسابقات مشترکی مثل مسابقات قرانی برگزار کنیم.

علی اکبر صوفی معاون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان نیز گفت: ما باید جلساتی همچون جلسات ماهانه رده‌ها در سطح استان برگزار کنیم.

وی بیان کرد: طرح هم اندیشی ظرفیت خوبی برای تعامل و اجرای برنامه‌های هم سو می‌باشداست و ما ظرفیت‌های موجود در رده‌های نظامی برای کار‌های رسانه ایی و فرهنگی را مورد استفاده قرار دهیم.

رضا امتحانی مسئول روابط عمومی لشکر ۸۸ ارتش با اعلام امادگی و همکاری روابط عمومی ارتش با باقی رده‌های نظامی و با بیان این که این نوع همکاری‌ها بسیار مناسب و خوب میتواند باشد گفت: این جلسات باید به صورت مستمر انجام شود.

حجت الاسلام عقیل فرمانی، مسئول تایید محتوا سپاه سلمان گفت: بابرگزاری این جلسات و همکاری بین این رده‌ها و رده‌های نیرو‌های مسلح که حرکت بسیار زیبایی است می‌توان در راستای وحدت قدم برداشت و از شیطنت‌های دشمنان و نقشه‌های شوم آن‌ها آگاه شد و آن‌ها را از بین برد.

قویدل معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه سلمان بیان کرد: ما در راستای اجرای کنگره ملی شهدا دانستیم که این همکاری‌ها و این هماهنگی‌ها در بین رده‌های نظامی یک لازمه است و باید این هماهنگی‌ها را به تمامی برنامه‌های در پیش رو بست دهیم.

محمد داوطلب معاونت روابط عمومی تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی با اشاره به همکاری بسیار عمیق بین تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ما باید با رده‌های نظامی دیگر مانند ارتش نیروی انتظامی مرزبانی و... هم کاری و هم اندیشی بیشتری داشته باشیم و مراسمات و فعالیت‌هایی که رده‌ها می‌خواهند برگزار کنند با هم اندیشی و مساعدت باقی رده‌ها انجام شود که این مهم بسیار مطلوب‌تر است.
ارسال نظرات