خطیب نماز جمعه اشکذر:

گره زدن حل مشکلات مملکت به برجام یک اشتباه فاحش بود

امام جمعه اشکذر عنوان کرد: نباید دل خود را به دستاورد‌های کم ارزش خوش کرد، ما با برجام به دنبال حل مشکلات مملکت بودیم نه بی ابرو کردن کشوری مثل آمریکا.
کد خبر: ۹۰۲۱۳۳۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر:امام جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به سخنان اخیر رهبری در مورد تجارب به دست آمده در توافق برجام اشاره کرد و افزود: این عهد شکنی آمریکا نشان داد که این کشور به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.
"حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا طالبیان" عمق دشمنی امریکا از ایران بخاطر ظلم ستیز بودن ملت ایران دانست و اشاره کرد: آمریکا نشان داد با هدف جمهوری اسلامی ایران که مبارزه با ظلم است، مخالف و دشمن است.
امام جمعه اشکذر تجربه کسب شده در برجام برای ملت ایران در سخنان رهبری اشاره کرد و گفت: انعطاف در مقابل دشمن تیغ دشمنی، دشمنان را کند نمی‌کند و باعث نمی‌شود که دشمنان قسم خورده از دشمنی خود دست بردارند.
وی عنوان کرد: برجام نشان داد که ایستادگی در برابر آمریکا همیشگی است و تاریخ انقلاب نشان داده است که هر گاه ایران قدمی به عقب برداشت دشمنان انقلاب به پیش آمدند.
خطیب نماز جمعه اشکذر اقدام آمریکا را تعجب برانگیز ندانست و ریشه در تاریخ این کشور دانست و گفت: تجربه نشان داد که گره زدن حل مشکلات با برجام یک اشتباه فاحش بود.
وی عنوان کرد: نباید دل خود را به دستاورد‌های کم ارزش خوش کرد به طور مثال اختلاف بین اروپا و آمریکا و یا بی آبرو کردن آمریکا در دنیا، به این‌ها نباید دل خوش کرد ما با برجام به دنبال حل مشکلات مملکت بودیم نه اینها.
ارسال نظرات