به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر، طلاب و روحانیون بسیجی اردکان با آرمان‌های شهدای گمنام تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۹۰۲۱۳۲۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، مدیر حوزه علمیه اردکان در مراسم تجدید بیعت طلاب و روحانیون اردکانی با شهدای گمنام در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، با یادآوری جمله تاریخی امام راحل مبنی بر اینکه فتح خرمشهر فتح ارزش‌های اسلامی بود، خاطرنشان کرد: این ارزش‌ها، همان ایستادگی، مقاومت و اطاعت‌پذیری بود.
وی، اطاعت‌پذیری را شاخص مهمی برشمرد و فتح خرمشهر را نیز مرهون همین روحیه دانست و افزود: رزمندگان و مردم خرمشهر همه تلاش خود را برای تحقق این دستور امام به کار بستند و به این فتح بزرگ دست یافتند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید کمالی اظهار داشت: به لطف خداوند مردم ما ولایت‌پذیر هستند و در برهه‌های مختلف با حضور به‌موقع خود از انقلاب و اهداف نظام دفاع کرده‌اند، ولی مسئولان چه؟ متأسفانه مشکلات مختلف کشور به دلیل اطاعت ناپذیر بودن برخی از مسئولان است.
وی گفت: عبور از خطوط قرمز رهبری در مذاکرات، گره زدن همه مشکلات ریزودرشت کشور به برجام، اعتماد به دشمن و تحقق پیدا نکردن اقتصاد مقاومتی همه به دلیل عدم اعتنا به توصیه‌ها و فرمان‌ها رهبری و اطاعت نکردن از ایشان است.
فرمانده بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه اردکان در پایان از طلاب و روحانیون خواست که در راستای تحقق حوزه انقلابی، سخنان مهم مقام معظم رهبری درزمینه‌های مختلف را برای مردم تشریح نمایند و مساجد را به سمت‌وسوی اهداف انقلاب سوق دهند.
گفتنی است که در این برنامه، طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه اردکان با حضور در مقبره شهدای گمنام میدان امام خمینی (ره) ضمن قرائت فاتحه و ذکر توسل، با آرمان‌های والای شهدا تجدید بیعت کردند.
ارسال نظرات