نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در همایش پاسداران بازنشسته و پیشکسوت سپاه استان، گفت: خرمشهر نماد پایداری ملت ایران است و حماسه فتح خرمشهر ثمره خون شهدایی بود که در راه دفاع از مملکت و آرامش و امنیت ملت ریخته شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۳۰۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم با بیان اینکه دشمنان از زمان آزادسازی خرمشهر پشت خاکریزها زمین گیر شده اند، اظهارداشت: اشغال خرمشهر توسط عراق به عنوان آخرین و مهم ترین برگ برنده این كشور برای وادار ساختن ایران به شركت در هر گونه مذاكرات صلح تلقی می شد.
وی افزود: آزاد سازی این شهر توانست سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی بر متجاوز و اثبات برتری نظامی اش به عراق و همپیمانانش باشد.

خرمشهر نماد پایداری ملت و تحمیل اراده سیاسی ایران به عراق است
امام جمعه تبریز ادامه داد: بلافاصله پس از اتمام عملیات فتح المبین، در حالی كه قوای ارتش عراق در منطقه عمومی خرمشهر تقویت می شد نیروهای ایرانی با انگیزه ای مضاعف عملیات بیت المقدس را از 10 اردیبهشت شروع کرد و در 3 خرداد این عملیات به پیروزی رسید.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر بازگو کردن خاطرات دفاع مقدس و برگزاری جلسات مستمر، خاطرنشان کرد: بیان این خاطرات ارزش دادن به دفاع مقدس و فرهنگ این دوران از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حال حاضر جنگ سختی متوجه کشور نیست یادآور شد: همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب بیان فرموده اند خرمشهرها در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی، بلکه در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است.
حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم و به هیچ وجه این فرهنگ قابل تسخیر نیست و باید در راستای ترویج این فرهنگ در جامعه تلاش نهاد های فرهنگی انقلابی مستمر باشد.

ارسال نظرات