خبرهای داغ:
در نخستین گردهمایی مودت فرماندهان نظامی و انتظامی استان به میزبانی سپاه استان سمنان تصریح شد؛

وحدت نیروهای مسلح مشتی محکم بر دهان یاوه گویان / نیروهای مسلح رکن اصلی امنیت هستند

کد خبر: ۹۰۲۱۳۰۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶

نخستین گردهمایی مودت فرماندهان نیروهای مسلح استان سمنان به میزبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضورفرماندهان و مدیران ارشد  نیروی زمینی و دریایی ارتش، ناجا و سپاه پاسداران برگزار گردید.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، نخستین گردهمایی مودت فرماندهان نیروهای مسلح استان سمنان به میزبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضورفرماندهان و مدیران ارشد  نیروی زمینی و دریایی ارتش، ناجا و سپاه پاسداران برگزار گردید.

***وحدت نیروهای مسلح مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب و نظام است

در این گردهمایی ابتدا سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان به فرماندهان ارتش، فرماندهان نیروی انتظامی در استان و شهرستان ها، فرماندهان سپاه در سطح استان و شهرستان ها و فرماندهان بسیج، روحانیت معزز حاضر در این گردهمایی خوش آمد گفت و افزود: این گردهمایی به مناسبت سوم خردادماه سالروز شگفت انگیز عملیات الی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر صورت گرفته است.

وی افزود: مؤلفه های این پیروزی بزرگ که در تاریخ نیروهای مسلح بررسی می شود؛ نشانگر این است که حضور یکپارچه و با تمام قدرت ارکان نیروهای مسلح، ارتش و سپاه و بسیج و نیروهای جهاد سازندگی این اتحاد و انسجام و یکپارچگی موجب آن موفقیت بزرگ شده است.

سردار حسن زاده با اشاره به تهدیدات و یاوه گویی های استکبار جهانی در مقاطع گوناگون و تداوم آن اظهار داشت: این گردهمایی بدون شک پاسخی محکم و کوبنده به آن یاوه گویان است و از طرفی مایه امید، اعتماد و دلگرمی در دل مردم و دوستان و موجبات  دلسردی در دل و قلب دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت؛ چرا که جلوه ای از شکوه، عظمت و اقتدار و توأم با وحدت و انسجام و پیام آور بازدارندگی و یکپارچگی نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به آزادسازی خرمشهر و نامگذاری آن با نام مقاومت و پایداری گفت: خرمشهرهای متعددی را در پیش رو داریم که با وحدت و یکپارچگی و انسجام شاهد فتح خرمشهرهای متعدد خواهیم شد که موجب شادی دل مستضعفان و مایه یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

***رویدادهای بزرگ تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی مورد توجه قرار  گیرد

در ادامه ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان برپایی این گردهمایی را بسیار مبارک و میمون دانست و تأکید کرد: این نشست ها و گردهمایی ها باید قوت بگیرد و تلاش شود با همراهی بیشتر شرایط را برای خدمت مؤثرتر فراهم کنیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند "ما خرمشهرها را در پیش رو داریم"؛ فتح خرمشهر و افتخار بزرگی که در تاریخ کشور ما رقم خورد؛ تنها نباید ما را به این نقطه معطوف کند از آن روز که یادی کنیم ؛ بلکه پرداختن به این رویدادهای بزرگ در تاریخ انقلاب کمک خواهد کرد تا در ادامه مسیر پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی توفیقاتی بزرگ تر داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان تأکید کرد: باید توجه کنیم که درک و شناخت مشترک از تهدیدات پیش روی انقلاب و نظام که به واسطه بسیاری از عوامل شکل گرفته است؛ به  دلیل رهبری  های داهیانه امام خمینی(ره) و پس از آن رهبر معظم انقلاب و اتحاد و انسجام مردم بوده است و اینها در حقیقت عوامل مؤثر در پیروزی های دوران های مختلف انقلاب در طول این 40 سال بوده است.

ناجی گفت: توجه به مفهوم قدرتِ متکی به ایمان مردم به عنوان یک مفهوم مورد نظر باید به آن پرداخته شود؛ چرا که قدرت دارای ابعاد متفاوتی است که باید به آن توجه شود و همچنین نسبت به مفهوم انقلاب و دیگر مفاهیم باید به درک مشترکی از آنها برسیم.

وی بیان کرد: مفهوم امنیت امروزه بسیار پیچیده شده است و ورود به این حوزه نیازمند برخورداری از تخصص های لازم است با پیشرفت های شکل گرفته در حال حاضر نیروهای مسلح به شناخت درستی از این موضوع رسیده اند که قابل تقدیر است.

***وحدت و همبستگی نیروهای مسلح مستحکم است
امیرفخرآبادی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان سمنان نیز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه عملیات بیت المقدس از مهمترین عملیات های نیروهای مسلح است و این عملیات به فرماندهی مشترک ارتش و سپاه انجام شد، بیان کرد: عملیات خرمشهر نشان از وحدت و همبستگی نیروهای مسلح بوده است و امروز که در اینجا جمع شده ایم این وحدت وحدت خوبی است که از همفکری یکدیگر در مباحث مختلف باید استفاده کنیم.

**نیروهای مسلح رکن اصلی امنیت هستند

سردار قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان نیز در این گردهمایی گفت: ما اگر مروری به انقلاب اسلامی داشته باشیم از 12 فروردین 58 متوجه می شویم که استراتژی آمریکا همواره براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است که همه آن توطئه ها تا کنون با وفاق ملی و وحدت و انسجام همگانی در نطفه خفه شده اند.

وی بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هشت سال جنگ را با نیت براندازی نظام بر ما تحمیل کردند که این نیت شوم با وحدت و رهبری امام خمینی(ره) و ولایتمداری ملت ایران بی نتیجه ماند و اما آنها پس از آن میدان نبرد را تغییر دادند و در زمانی با یورش فرهنگی اعتقادات و باورهای دینی جوانان را نشانه گرفتند و و امروز جنگ اقتصادی را طراحی کرده اند که با انسجام از این موضوع و مقطع نیز با موفقیت و سربلندی بیرون خواهیم آمد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان مسئولیت ما به عنوان نیروی مسلح موضوع امنیت است؛ همچنانکه رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند که "نیروهای مسلح رکن اصلی امنیت هستند" و حضرت علی (ع) نیز فرموده اند "لشکریان به اذن خداوند دژهای محکم این مردم هستند" و ما دژهای مردمی هستیم که برای ما انقلاب کرند و 22 بهمن 57 را برای ما خلق کردند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها