فرمانده سپاه زهک گفت: مهمترین رسالت بسیجیان و آحاد مردم کار جهادی و تلاش در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری می باشد.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۸۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد سال روز آزاد سازی خرمشهر صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های نظامی، انتظامی و هنگ مرزی با حضور پاسداران و مسئولان ادارات شهرستان زهک برگزارشد.

سرهنگ پاسدار محمد سرگزی، فرمانده سپاه ناحیه زهک در راستای فتح خرمشهر و حماسه آفرینی رزمندگان و شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند و شاهد ناظر بر اعمال و رفتار ما می‌باشند.

وی افزود: یادآوری سالروز آزاد سازی خرمشهر مهمترین رسالتی است که باید به عنوان یک فرهنگ در بین نسل جوان نهادینه و به آینده سازان انقلاب شناسانده شود.

سرگزی بیان کرد: در شرایط فعلی مهمترین رسالت بسیجیان و آحاد مردم کار جهادی و تلاش در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری می‌باشد.

فرمانده سپاه زهک در پایان خاطر نشان کرد: همانگونه که رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس به ویژه در فتح خرمشهر کار جهادی و فی سبیل الله انجام دادند ما نیز باید در راستای وظیفه خود کار جهادی انجام دهیم و لحظه‌ای صحنه را خالی نکنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال نظرات