خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد از تحصیل 21 درصد دانش‌آموزان اسدآبادی در مدارس غیرانتفاعی سطح این شهرستان خبر داد و گفت: از نظر درصد و میانگین دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس غیرانتفاعی رتبه اول استان به این شهرستان اختصاص دارد.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۸۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵

تحصیل 21 درصد دانش‌آموزان اسدآبادی در مدارس غیرانتفاعیبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه از 19 شهر استان همدان چهار شهر موفق به اخذ مجوز تجاری‌سازی مدارس شده‌اند، اظهار کرد: از 7 آموزشگاه شهر اسدآباد تجاری‌سازی مدارس 15 خرداد، خلیج‌فارس و دبیرستان حضرت خدیجه(س) با توجه به موقعیت مناسب مکانی در مرحله اول انجام می‌گیرد و مابقی نیز در مرحله دوم انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به وجود 29 فضای آموزشی مازاد و غیرقابل استفاده در سطح روستاهای این شهرستان یادآور شد: به منظور ساماندهی و بهینه‌سازی این فضاهای آموزشی مازاد، برخی از این فضاها به فروش خواهد رسید که در این راستا آموزش و پرورش از عوارض شهرداری معاف خواهد بود و لازم است بنیاد مسکن نیز در بحث عدم دریافت حق کارشناسی همکاری لازم را با این دستگاه داشته باشد.

فرماندار اسدآباد از تحصیل 21 درصد دانش‌آموزان اسدآبادی در مدارس غیرانتفاعی سطح این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 3853 نفر از دانش‌آموزان اسدآبادی در 28 مدرسه غیرانتفاعی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که از نظر درصد و میانگین دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس غیرانتفاعی رتبه اول استان به این شهرستان اختصاص دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه اسدآباد با 167 مدرسه  بیشترین مدارس چند پایه‌ای استان را داراست و جزء چند شهر اول کشور در بحث مدارس چند پایه‌ای است، افزود: برگزاری کلاس‌ها به صورت تجمیعی به علت مهاجرت روستائیان به شهر از مهمترین دلایل وجود کلاس‌های چند پایه‌ای است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات