خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد تأکید کرد

لزوم کنترل و نظارت قیمت‌ها در سطح بازار /تعطیلی کشتارگاه اسدآباد چشم و گوش بسته انجام شد

فرماندار اسدآباد با تأکید بر کنترل و نظارت قیمت‌ها در سطح بازار گفت: جلوگیری از نوسانات قیمت‌ها از افزایش و قیمت‌های حبابی بازار جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۸۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷

لزوم کنترل و نظارت قیمت‌ها در سطح بازار /تعطیلی کشتارگاهاسدآباد چشم و گوش بسته انجام شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد اظهار داشت: تعطیلی کشتارگاهی که تنها 4 سال فعالیت داشته و تقریباً در مرز صنعتی شدن بوده، به دلیل اجرای بخشنامه‌ها توسط محیط زیست چشم و گوش بسته انجام شده است.

وی با اشاره به تعطیلی کشتارگاه شهرستان اسدآباد از سال 95 تاکنون و انجام کشتار دام خارج از اسدآباد افزود: طی بازدید از کشتارگاه شهرستان اسدآباد به نسبت 90 برابر کشتارگاه تویسرکان از وضعیت بهتری برخوردار بوده و در زمان تعطیلی آن باید محیط زیست ضمن توجه به وضعیت شهر با اطلاعات لازم در راستای عدم تعطیل شدن کشتارگاه با طرف صادرکننده بخشنامه وارد مذاکره می‌شد.

فرماندار اسدآباد با انتقاد از محیط زیست در این امر گفت: نباید برای انجام و اجرای موافقت‌نامه و مجوزها و  بخشنامه‌ها به بله قربان‌گویی اقدام کرد بلکه گاهی برخی از بخشنامه‌ها ضربه به شهر خواهد بود و باید با وارد مذاکره شدن در راستای رفع مشکل با توجه و نگاه به وضعیت شهرستان تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تدابیری برای فعال کردن مجدد کشتارگاه دام شهرستان با همکاری دادستان شهر در نظر گرفته شده است.

حمیدوند با تأکید بر کنترل و نظارت قیمت‌ها در سطح بازار افزود: جلوگیری از نوسانات قیمت‌ها از افزایش و قیمت‌های حبابی بازار جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، کشتارگاه اسدآباد فعالیت خود را از سال 91 آغاز کرده بود و با وجود داشتن مجوز استقرار به علت ایجاد آلودگی زیست‌محیطی در فروردین سال 95 تعطیل شد.

با توجه به تذکرها و اخطارهای پی‌در پی محیط زیست اقداماتی از سوی این کشتارگاه برای رفع مشکلات صورت گرفت اما به استاندارد موردنظر محیط زیست نرسید و همچنان این کشتارگاه در تعطیلی به سر می‌برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار