همزمان با ماه مبارک رمضان؛

محفل انس با قرآن در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج برگزار شد

همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در حسینیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با حضور کلیه نیروهای پایور و سربازان ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۴۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور برادر پاسدار خورشیدی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین  (ع) ، حجت الاسلام افشار مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) و با حضور «استاد مرزوقی» قاری بین‌المللی و جمعی ازپایوران و سربازان در حسینیه این ناحیه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) در این محفل نورانی گفت : انس با قرآن راه رسیدن به تکامل و سعادت است که اگر فرد از قرآن غفلت کند موفقیتی کسب نخواهد کرد و رونق معنویت قرآن در دین اسلام و جامعه مسلمین یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام افشار بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تأکید کرد افزود: کلید نجات جامعه از آسیب‌های اجتماعی و هجمه‌های فرهنگی دشمن سبک زندگی اسلامی و تأمل و تدبر در قرآن است.

وی گفت: کمرنگ کردن نقش قرآن و آموزه‌های دینی در زندگی یکی از اهداف دشمنان است زیرا این آموزه‌ها عامل اقتدار کشورهای اسلامی هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها