خبرهای داغ:
به همت ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان برگزار شد

همايش بزرگداشت حماسه سوم خرداد و شهدای عملیات بیت المقدس گلپایگان

همايش بزرگداشت 11 شهید والامقام عملیات بیت المقدس و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر،روز ملي ايثار،مقاومت و پيروزي در جوار قبور مطهر شهدای گلپایگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۲۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

به خبرگزاري بسيج از گلپايگان ، همايش بزرگداشت 11 شهید والامقام عملیات بیت المقدس و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ، روز ملي ايثار،مقاومت و پيروزي  با حضور بسيجيان،نيروهاي نظامي و انتظامي و مسئولين شهرستان و خانواده معظم شهداي عمليات بيت المقدس در حسينيه گلزار شهدای گلپایگان برگزار شد.

 محمود فروزاد فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان در این مراسم ضمن گراميداشت حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس یکی از مقاطع سرنوشت ساز و تاثیرگذار در جنگ تحمیلی بود که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد.

محمود فروزاد  در ادامه با اشاره به شجاعت و رشادت دلاورمردان ايران اسلامي در حماسه هشت سال دفاع مقدس افزود: حماسه رزمندگان اسلام درسوم خرداد سال 61 و آزاد سازی خرمشهر در اوج تحریم ها و فشارهای دشمن و استكبار جهاني صورت گرفت و رزمندگان توانستند با کمترین امکانات و با دلاورمردی، عملیات بیت المقدس را به عنوان یک نقطه قوت انقلاب اسلامی به پیروزی برسانند.

وی با اشاره به نقش كليدي بسیج در دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف انقلاب اسلامی  و  نقش آفریني آن در تمامي صحنه هاي انقلاب از جمله نظامي ، فرهنگي و اقتصادي است اظهار داشت: همه باید دست در دست هم بدهیم و با الگوگیری از رزمندگان، با پاسداری از خون شهیدان در مقابل زیاده خواهی های دشمنان در راستاي رشد و تعالی جمهوری اسلامی و شکست توطئه هاي دشمن ایستادگی کنیم.

در ادامه پیشکسوت سپاه پاسداران و  راوي دفاع مقدس ،سرهنگ علی محمدی  در این مراسم با بیان خاطراتی از عملیات بیت المقدس گفت: رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال 61 با تکیه بر قدرت ایمان و پیروی از فرامین امام خمینی (ره) با مقاومت توانستند در مقابل دشمن بعثی با آزاد سازی خرمشهر به پیروزی برسند.

سرهنگ علی محمدی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی اکنون نیز به دنبال توطئه و بحران آفرینی در کشور و ایجاد مشکل برای نظام اسلامی هستند، گفت: در این برهه نیز همه باید با وحدت و همدلی با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حفظ و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ خون شهیدان تلاش کنیم.

شرکت کنندگان در این همايش با حضور در گلزار شهدای گلپایگان با عطر افشانی وگل گذاری قبور مطهر شهدا و قرائت فاتحه ،تجديد عهدي دوباره با آرمانهاي شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نمودند.همچنين  عضو كانون بسيج مداحان برادر مجيد اعظمي در پايان مراسم در مدح صحنه هاي دفاع مقدس و شرح شيدايي شهيدان مديحه سرايي كردند.

شهرستان گلپایگان،372 كبوتر خونين بال را در سالهاي دفاع مقدس و پيروزي انقلاب اسلامي تقديم ايران اسلامي نموده است.  

ارسال نظرات