خبرهای داغ:
با حضور مسئول نظارت و تایید صلاحیت سپاه نینوا:
همایش نظارتی بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی سازی خرمشهر با حضور کارکنان کادر و وظیفه  در ناحیه گمیشان برگزار شد
کد خبر: ۹۰۲۱۲۱۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، همایش نظارتی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گمیشان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ محمودی ؛ مسئول نظارت و تایید صلاحیت سپاه نینوا افزود: امروز آن مرجعیت سیاسی که حضرت امام خمینی (ره) و جمهوری اسلامی ایران بوجود آورده ،دشمن امروز به دنبال آن است که آن مرجع سیاسی را فرو ریزد و چه کسی می تواند آن مرجع را حفظ نماید سپاه و بسیج است .

وی گفت: بسیج و سپاه امروز از انقلاب اسلامی پاسداری می کند و از لحاظ روحیه ،ماموریت ،انگیزه الهی،خدماتی ،تحرکات رزمی و هر نظر دیگر باید آمادگی لازم را داشته باشد .سرمایه انسانی بسیج و سپاه اگر سالم نباشد ماموریت سپاه و انقلاب اسلامی  را نمی تواند انجام دهد.و مجموعه سرمایه انسانی باید سالم باشد تا بتوانداز انقلاب و کشور پاسداری کند و از مسلمانهای دنیا هم حمایت کند .

محمودی در پایان خاطر نشان کرد: امروز جنبش های آزادی خواه دنیا ،مسلمانان مستضعف دنیا نگاهشان به جمهوری اسلامی ایران و نگاه جمهوری اسلامی به پاسداران عزیز است. اینجاست که امام خامنه ای (مدظله العالی) می فرمایند هرجا این دستگاه در جمهوری اسلامی ایران بلرزد من آنرا به ستون مستحکم سپاه می بندم که سالم باشد

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها