خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا:
فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا گفت: امروز مدافعان حرم از نسل جدید و جوانمان را در بین خود می بینیم و در میابیم که آنها نیز پیرو فلسفه عاشورا هستند و در راه دین، ایمان و عقیده خود سر بازی می نمایند.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۷۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

محمد ملک محمدی فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار مرد: دفاع مقدس خود را باید به عنوان نقطه اوج اقدامات انقلابی در برابر استکبار بدانیم و با این نگاه سوم خرداد ماه و فتح خرمشهر نقطه اوج بوده است.
وی در توضیح این بیانات گفت: همه دشمنان ایران اسلامی پشت قدرتی به نام رژیم بعث عراق قرار گرفته بودند و با کمک و پشتیبانی از این رژیم می خواستند تا قدرت ایران اسلامی را از بین ببرند، سرمایه گذاری های بزرگ و عجیب که در این راستا اتفاق افتاده است مهر تاییدی بر این گفته می باشد.
فرمانده سپاه امام حسین(ع) بوئین زهرا با اشاره به این موضوع که خرمشهر دارای موقعیتی ژئوپلوتیک، استراتژیک و حساس است تبیین کرد: خرمشهر در مجاورت با بصره قرار داشت و بندر بصره هم به نوعی کارکرد تجاری برای عراق داشت به همین دلیل هم سرمایه گذاری های ویژه ای برای به دست آوردن خرمشهر اتفاق افتاده بودتا جایی که در جمله ای معروف صدام گفت که اگر ایرانی ها بتوانند خرمشهر را بازپس گیرند من کلید بصره را هم تقدیم آنان می کنم.
این مسئول تصریح کرد: فتح خرمشهر از جهات متعدد دیگری قابل بررسی است، تا زمان آزادسازی خرمشهر جنگ از سوی ایران حالت تدافعی داشت و ازن تاریخ با داشتن قدرت برتر اقدامات ما حالت تهاجمی به خود گرفت.
ملک محمدی با بیان این نکته که خود عملیات بیت المقدس از لحاظ اقدامات جنگی و استراتژیک بسیار حائز اهمیت است و امروز هم در بسیاری از دانشگاه های نظامی مورد تدریس قرار می گیرد گفت: شهر خرمشهر 35 روز با دستانی خالی و تنها با نیروی غیرت سرپا ایستاد و پس از آن 578 روز در اشغال نیرو های بعثی قرار داشت ولی با یک نیروی فرازمینی و یک جانفشانی بی نظیر از سوی رزمندگان اسلام به آزادی رسید.
وی گفت: فراموش نمی کنیم رزمندگان ما هر چه کردند به تاسی از درس عاشورا بوده است، رزمندگان ما پیرو مکتب عاشورا بودند و انگیزه الهی داشتند.
فرمانده سپاه امام حسین(ع) بوئین زهرا گفت: شعار "هیهات من الذله" آیینه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس بود، آنها حاضر بودند جان خود را بدهند ولی زیر بار ذلت نروند.
ملک محمدی در بخش پایانی بیانات خود ابراز کرد: محبت اهل بیت همواره در دلهای ما جای دارد و این به برکت درس عاشورا می باشد، امروز مدافعان حرم از نسل جدید و جوانمان را در بین خود می بینیم و در میابیم که آنها نیز پیرو فلسفه عاشورا هستند و در راه دین، ایمان و عقیده خود سر بازی می نمایند.
1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها