خبرهای داغ:

جشن نسیم مهر در همدان برگزار شد

جشن نسیم مهر سالروز ملی حمایت از خانواده زندانیان همدان با حضور مسئولان استانی و کارکنان زندان‌های استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۶۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

جشن نسیم مهر در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم جشن نسیم مهر سالروز ملی حمایت از خانواده زندانیان و همچنین جشن حمایت و مجمع عمومی سالیانه این انجمن با حضور حسن محمد یاری مدیر کل زندان‌های استان، کامران حمزه دادستان همدان، مهدی فضلی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان همدان و جمعی از مسئولین استان و کارکنان زندان‌های استان همدان برگزار شد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در این مراسم با قدردانی از اقدام نوع دوستانه مردم استان در کمک به خانواده‍‌های زندانیان، آن رامصداق روزه داران واقعی دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین توصیه‌های دین مبین اسلام کمک به نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان است .

حجت الاسلام حسن فاضلیان افزود: دراین ماه باید تلاش کنیم دل‌های شکسته را آباد کنیم و خاطری افسرده را به سامان برسانیم .

وی ادامه داد: خداوند رزاق و روزی‌رسان است و تمام نعمت‌ها و روزی‌ها از سوی او سرچشمه می‌گیرد، ذات اقدس الهی خیر است و هرچه خوبی است به خدا نسبت داده می شود و هرچه بدی، مربوط به شیطان است .

دادستان همدان نیز در ادامه به اساسنامه انجمن اشاره کرد و گفت: اساسنامه انجمن دارای ارکانی است که یکی از این ارکان برگزاری مجمع عمومی و انتخاب بازرس انجمن است.

کامران حمزه با بیان اینکه باید از انجمن حمایت از زندانیان حمایت های لازم صورت گیرد، اظهار داشت: باید اشخاص حقیقی و حقوقی انجمن را کمک کنند.

در ادامه با حضور اعضای مجمع هادی رنجبران و رضایی به عنوان بازرس انجمن حمایت زندانیان همدان برای یکسال انتخاب شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم از نیکوکاران و فعالان در عرصه حمایتی تقدیر شد و برگزاری تواشیح و پخش کلیپ از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار