مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

افتتاح ۱۳ پروژه مهم ورزشی در کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: امسال ۱۳ پروژه مهم ورزشی در قالب ستاد فجر ۴۰ در استان کردستان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۵۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حامد جولائی در دیدار معاونین و تعدادی از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان با نماینده، ولی فقیه در منطقه کردستان اظهار کرد: با توجه به عدم حمایت اسپانسر‌ها و حمایت کننده‌های مالی در سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های کشوری کمک شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: امسال با توجه به قرار گرفتن در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری فعالیت‌های شاخص در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و عمرانی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: در چند ساله اخیر ۱۰۵ پروژه ورزشی در شهر‌ها و روستا‌ها به همت مسئولین وزارت ورزش و جوانان و استان افتتاح شد و این موضوع توانست بخشی از مشکلات زیرساختی ورزش استان را بر طرف کند.

وی به اتمام پروژه‌های ورزشی در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال ۱۳ پروژه مهم ورزشی را در قالب ستاد فجر ۴۰ در استان کردستان افتتاح خواهیم کرد.

جولایی اعلام کرد: سالن شش هزاری نفری و خوابگاه ۴۰۰ نفره در شهر سنندج یکی از مشکلات مهم ورزش استان به شمار می‌رود که با اختصاص اعتبارات لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان و استان سالن شش هزاری نفری تا پایان سال احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته با برگزاری بی نظیر ۴۵ رویداد مهم کشوری و منطقه‌ایی و حضور قابل توجه قهرمانان و ورزشکاران در اردو‌های تیم ملی و رقابت‌های آسیائی و جهانی در بخش قهرمانی رشد چشمگیری را به دست آوردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ذکر کرد: جشنواره‌های بومی محلی، همایش‌های پیاده روی و ایجاد ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی را در راستای ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر‌ها و روستا‌های استان کردستان در سال گذشته و اوایل امسال برگزار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در بخش جوانان به رشد قابل توجهی دست پیدا کردیم و در سال ۹۶ با اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان کارگاه‌ها و جشنواره‌های مهم فرهنگی مختلفی را برای جوانان انجام دادیم.

جولائی در پایان به افزایش قابل توجه سازمان‌های مردم نهاد با مجوز وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت، در حال حاضر ۳۰ سمن در کردستان در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند و تا پایان سال تعداد آن‌ها به ۵۰ سمن افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات