خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز دیگر قصه اشتباه آمریکا را در اروپا تکرار نکنیم و این حرف رهبر ما است که برجام با اروپا به ثمر نمی نشیند و لذا در مقابل دشمن کار عملی بکنید و محور عملی رهبری است که تذکر دادند اروپائیها پای کار که برسند حامی آمریکا هستند.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۵۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خسروی از هادیان سیاسی  خراسان رضوی  در مراسم سالروز فتح خرمشهر و در جمع مردم شهرستان قاینات اظهارکرد: سوم خرداد 1361 از روزهایی بود که به تعبیر امام (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد مارا متوجه عامل اصلی پیروزی در این روز کردند.

وی افزود: امروزه به برکت خون و آثار شهدا در دنیا و مخصوصا در منطقه جلودار هستیم و نمونه این آثار و برکات را در کشور عراق و لبنان می بینیم که در انتخابات اخیر، جریان مقاومت بیشترین آرا را در این دو کشور دارد .

خسروی در ادامه اظهارکرد: یکی از علت های اصلی طرح مسائلی همچون فتح خرمشهر و  22 بهمن و.. برای این است که ما از گذشته عبرت بگیریم .

کارشناس مسائل سیاسی عوامل متعددی را در پیروزی خرمشهر دخیل دانست و گفت: این عوامل باید گسترش یابد و هدف اصلی هم همین است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و دولت حاکمیت اسلامی شکل گرفت اما ما به دنبال تمدن اسلامی هستیم و باید عوامل پیروزی خرمشهر را به یکدیگر وصل کرد تا همین عوامل باعث رسیدن به تمدن اسلامی و گسترش آن در سطح جهان گردد.

ایمان به خدا، تکیه به داخل کشور و وحدت عوامل فتح خرمشهر

خسروی ایمان و اتکاء به خدا،  اتکاء رزمندگان به داخل کشور و وحدت را از عوامل پیروزی عملیات بیت المقدس برشمرد .

وی با بیان این که از ایمان و اتکاء رزمندگان با خدا نباید غفلت کرد گفت:رزمندگان ما باور داشتند که اگر انسان ها گروهی مومن باشند و به لحاظ کمی اندک باشند پیروز هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی درادامه گفت: هرکس در حیطه کاری خود باید برای تداوم انقلاب و دستاوردهای فتح خرمشهر و 8 سال دفاع مقدس کاری کند که قدرت دینی و ایمانی مردم افزایش یابد.

خسروی اتکاء نیروهای رزمنده به داخل کشور را دومین عامل پیروزی فتح خرمشهر برشمرد و گفت:برای حفظ خرمشهر دنیا یک طرف بود و ایران اسلامی به تنهایی یک طرف .

رهبر انقلاب نسخه جنگ اقتصادی را پیچیدند

وی افزود: امروز اگر انقلاب می خواهد استقرار پیداکند و جنگ اقتصادی دشمن اگر می خواهد عقیم بماند نسخه همان سخنان رهبری است که چند سالی است با محوریت اقتصادی پیچیده می شود.

 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان در حرم اما رضا (ع) فرمودند که برای حل مشکلات اقتصادی در کشور دو نگاه   یک نگاه به داخل و یک نگاه به خارج است.

وی گفت: رهبری نگاه به خارج را یک نگاه بی نتیجه دانستند و بیان داشتند که از اول انقلاب خارجیها ما را تحریم کردند و به تعهداتشان پای بند نیستند و حال با قضیه برجام که پیش آمد یک عده ای به این باور رسیدند.

خسروی با اشاره به سخنان رهبری گفت: یکی از 6 تجربه ای که در این برجام عاید مردم شد این بود که فهمیدند  آمریکائیها قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: همه دیدند که آمریکا دست جمهوری اسلامی ایران را در حنا گذاشت و ترامپ از برجام خارج شد .

دفاع باید اقتصادی باشد

این هادی سیاسی در ادامه سخنان خود با تاکید بر حمایت از توان نیروهای داخل گفت: اگر می خواهیم با آمریکا و اروپا بجنگیم باید از راه اقتصادی وارد شویم و اگر جنگ، جنگ اقتصادی است دفاع هم باید اقتصادی باشد .

وی افزود: مسئولین در اجرا و مردم در حمایت از توان داخل استفاده کنند و کیفیت و استانداردسازی تولید داخل افزایش یابد و مسئولین هم حمایت کنند نه این که فقط شعار بدهند و در اجرا عملیاتی نشود.

خسروی با بیان این که در این مسیر باید دولت را حمایت کرد و دولت هم از خود ما است گفت: تا زمانی که دولت در مسیر رهبری و چارچوب رهبری حرکت کند ما هم حمایت می کنیم.

وی با تاکید بر این که رهبری فرمودند دشمن هر زمانی که نقاط ضعف شما را ببیند جسورتر می شود گفت:هیچ گاه احساس ضعف نکنید.

وقت وحدت رسیده است

خسروی وحدت را سومین عامل پیروزی خرمشهر دانست و گفت: همه نیروها باعث این پیروزی شدند .

وی با اشاره به قضیه برجام گفت: در حال حاضر وقت آن نیست که به دنبال مقصر بگردیم و بگوییم چه کسی باید عذر خواهی کند و به گفته مقام معظم رهبری الان وقت آن نیست که در برجام مردم را دوقطبی کنیم بلکه الان  وقت وحدت است.

خسروی ادامه داد: مواظب نقشه های خارج و گول خورده های داخل باشید و ما همه عضو خانواده بزرگ جمهوری اسلامی هستیم و شیعه و سنی و اصول و گرا و اصلاح طلب دشمن مشترکی داریم ، اهداف و دین مشترکی داریم و امروز روز تفرقه نیست بلکه امروز، همه باید به دنبال وحدت باشیم.

وی اضافه کرد: وحدت یک اصل است و تفرقه ریشه دینی مملکت را می سوزاند .

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: رکن اصلی وحدت، مردم هستند و مردم در مشکلات به سر می برند و اگر مسائل و مشکلات مردم حل نشود با چه می خواهیم وحدت کنیم و رهبری هم روی این موضوع تاکید دارند. وحدت یک محور می خواهد و بدون این محور فایده ای ندارد.

خسروی تصریح کرد: محور وحدت رهبری است و آن هم در عمل نه در سخن. خیلی ها حرف رهبری را تکرار می کنند اما کار خودشان را می کنند و این خطاست.

خسروی گفت: اگر کسی در بحث سیاسی خطا کرد مردانه بگوید خطا کردیم .

وی بیان داشت: امروز دیگر قصه آمریکا اشتباه شد را در اروپا تکرار نکنیم  و این حرف رهبر ما است که برجام با اروپا به ثمر نمی نشیند ولذا در مقابل دشمن کار عملی بکنید و محور عملی رهبری است که تذکر دادند اروپائیها پای کار که برسند حامی آمریکا هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها