خبرهای داغ:
اعتصاب کامیون داران به دلیل پرداخت هزینه های سنگین و گرانی قطعات، سوخت، لاستیک و پایین بودن نرخ کرایه ها یا گرفتن عوارض نجومی در برخی از بزرگراه ها توسط دولت سبب شد که عده ای دست به اعتصاب بزنند.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۵۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، زمانیکه زمزمه اعتصاب کامیون داران و شانتاژ آن توسط رسانه های معاند همه گیر شده بود و در اولین روز اعتصاب و فراخوان اتحادیه کامیون داران ناگهان خبر افزایش حق بیمه تامین اجتماعی رانندگان وساط نقلیه سنگین به ۲برابر آتش تجمع و نارضایتی را تحریک کرد.
برخی از مسئولان مدعی هستند که این دستور مربوط به گذشته بوده که ما هم می پسندیم اما چرا در زمان اعتصاب و اعتراض برخی از کامیون داران اعلام شود؟
تصمیمات نسنجیده و فرصت طلبی مدیران با حاشیه سازی برای پیشبرد اهداف ناکارآمد خود نه تنها کمکی به اقبال عمومی نمی کند بلکه شرایطی را فراهم می آورد که ریشه اعتماد مردم را به مسئولان می سوزاند.
کشور درگیر مسایل سیاسی برجام می شود ناگهان خبر گران شدن نان را اعلام می کنند و نماینده این اتحادیه هم می فرمایند: مردم عزیز نگران نباشند تا پایان ماه رمضان گرانی نان اعمال نخواهدشد و پس از آن اعمال قانون می شود.
چه اتفاقی می افتد که ناگهان خدمات تامین اجتماعی ۱۰۰درصدافزایش پیدا می کند؟گرانی آب، برق و گاز هم با افزایش چند باره در کنارسایر خدمات جامعه را به سمتی سوق داده است که گویا کاسبی ازملت را به جای اداره کشور تفهیم کنند.
دولت مردان خدا را در نظر بگیرند که یک کارگر وقتی ۱۲۰هزار تومان به حقوقش اضافه شده است چگونه تحمل کند ۲۰۰هزار تومان هرماه برای بیمه تامین اجتماعی بپردازد؟هزار مولفه دیگر زندگیشان گران می شود که در آمارها ی نادرست دولتی ۱۰درصد اما در صحنه میدانی ۱۰۰تا ۲۰۰درصد برخی اقلام تورم دارند.
تصمیمات نسنجیده و بی موقع نشان دهنده خیانت یا در خوشبیانه ترین حالت جهل به زمان آگاهی در مدیریت است.
رانندگان کامیون از قشر زحمتکش بوده که با وضعیت جاده و استاندارد نبودن وسایل نقلیه در گردش منظم زندگی مردم تاثیر گزارند که باید دیده شوند.
مسئولان از روی شکم سیری تصمیم نگیرند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها