جلسه دوره ای توجیهی و پایش عملکرد تیم های شهید رهنمون صبح امروز با حضور مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان و اعضای تیم شهید رهنمون در سالن جلسات سپاه ناحیه سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۱۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان صبح امروز جلسه دوره ایی توجیهی و پایش عملکرد تیم های شهید رهنمون با حضور مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان و اعضای تیم های شهید رهنمون در سالن جلسات سپاه ناحیه سنندج برگزار شد.

در این جلسه سرگرد قاسم کاوه مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان اظهار داشت: طرح شهید دکتر رهنمون در راستای اعتلای بسیج و با هدف خدمت رسانی مستمر، منظم و قابل رصد به مناطق کم برخوردار و با همکاری کلیه ی نهادهای مسئول در حوزه سلامت از جمله دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، هلال احمر و سمن های حوزه سلامت در کردستان آغاز به کار کرده است.

وی گفت: در این جلسه به بررسی تخصیص مکان های مناسب برای ارائه خدمات پزشکی به محرومان استان در قالب اعزام تیم های پزشکی پرداخته شد.

کاوه با بیان اینکه این تیم ها حداقل ماهی یکبار به روستاها سرکشی می کنند افزود: این تیم ها نیازهای درمانی، بهداشتي، مشاوره ایی و آموزشی در حوزه سلامت را بر طرف می کنند.


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان در پایان افزود: همچنین در این جلسه به بررسی و رفع موانع و عرضه امکانات مورد نیاز در این طرح نیز از دیگر موضوعات مطرح شده بوده که حاضرین در جلسه به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات