نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ایجرود:

آزاد سازی خرمشهر از الطاف الهی بود

بمناسبت فرارسیدن سوم خرداد گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، با حضور کارکنان ناحیه، بسیجیان، مسئولین ادارات و امام جمعه شهرستان ایجرود در حسینیه سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۹۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم با خیر مقدم گویی سرگرد لطیفی فرماندهی سپاه ناحیه ایجرودآغاز و در ادامه حجت الاسلام مقدمی امام جمعه شهرستان با تبریک ایام مبارک ماه رمضان و تقارن این ایام با سالروز آزاد سازی خرمشهر را به فال نیک گرفته و ضمن تبریک این حماسه پیروزمندانه،آزاد سازی خرمشهر را یکی از الطاف الهی دانسته واین  پیروزی را امداد غیبی خطاب کرد.

وی به دو نکته خاطر نشان شد که این پیروزی مرهون ولایت پذیری رزمندگان بود،که بدستور امام راحل که فرمودند:"خرمشهر باید آزاد شود" واجب شرعی دانسته و کمر همت بر آزاد سازی خونین شهر بستند.

ودیگری این که این پیروزی را غلبه حق بر باطل ونصرت الهی جلوه داده و یاد آور شد که همان خدایی که سردار قاضریه یعنی صدام را به طناب دار حلق آویز کرد،خرمشهر را نیز آزاد ساخت.

در پایان مراسم نیز بیات فرماندار شهرستان ایجرود ضمن بتریک این ایام باشکوه اشاره ای به مسئله برجام نموده و یاد آور بدعهدی آمریکا در این پیمان شد .

وی در پایان سخنان خود راهکار پیروزی در جبهه های نبرد را همبستگی و اتحاد ملت و دولت خواند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار