فرمانده سپاه کلات حماسه خرمشهر را نمادی از لطف خفیه الهی و پایداری رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۹۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به مناسبت سی و ششمین سالروز حماسه غرور آفرین خرمشهر، پاسداران سپاه کلات، نیرو‌های نظامی و انتظامی و یگان هنگ مرزی شهرستان جهت بزرگداست و زنده نگه داشتن این روز با عظمت و بابرکت را در دفتر امام جمعه حضور بهم رساندند.

در این نشست صمیمی فرمانده سپاه ناحیه کلات ضمن تبریک این روز مبارک، خلاصه‌ای از حماسه‌ی سوم خرداد سال ۱۳۶۱ را ارائه نمود و بیان داشت: زنده نگه داشتن رشادت‌های رزمنده گان دوران دفاع مقدس بالأخص حماسه آزاد سازی خرمشهر از یوغ نیرو‌های حزب بعث عراق در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ بمعنای لبیک گفتن به آرمان‌ها و اهداف والای لاله‌های خونین شهداء بخصوص شهدای این روز حماسی خواهد بود.

سرگرد محمد شریف افزود: همانگونه که رهبر کبیر انقلاب فرمودند خرمشهر را خدا آذاد کرد، یکی از لطف‌های پنهان و خفیه‌ی خداوند تبارک و تعالی بر جمهوری اسلامی ایران آزاد سازی خرمشهر خونین از اسارت نیرو‌های بعث صدام بود؛ لذا حماسه‌ی خرمشهر نمادی از الطاف خفیه الهی و صبر و پاداری رزمنده گان دوران دفاع مقدس بود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری نیرو‌های نظامی و انتظامی در بزرگداشت این روز حماسی، همه را به زنده نگه داشتن رشادت‌های رزمندهگان فراخواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها