آئین سوگواری و گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه(سلام الله علیها) در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۸۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حمزه رازی پور ، در این مراسم ضمن تسلیت وفات این بانوی بزرگوار، رازهای موفقیت همسر گرامی پیامبر اكرم (صلی الله علیه و آله و سلم) را برشمرد.

وی افزود: انتخاب همسر برتر، عفت گرایی، ایثارگری، ولایتمداری، احترام ویژه به همسر و مقام نبوت، همكاری و یاری پیامبر در عرصه های مختلف تبلیغ دین اسلام از ویژگی ها و رازهای موفقیت حضرت خدیجه سلام الله علیها به شمار می روند.

حجت الاسلام رازی پور، در ادامه اظهار داشت: حضرت خدیجه(سلام الله علیها) با بذل مال فراوانی كه در اختیار داشتند باعث شدند كه اسلام پیشرفت زیادی داشته باشد؛ ولی با این حال در زمان وفات چیزی از مال دنیا نداشتند و از دختر گرامی اش حضرت زهرا (سلام الله علیها) می خواهند كه عبای پیامبر را كفن ایشان قرار دهند.

وی، گفت: با توجه به احادیث و روایات نقل شده، حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بانویی كامل، با خیر و بركت، دانا و زیبنده، با شخصیت و آبرومند بود و در زمان جاهلیت زنی بود كه ساحتش از هر ننگ و بدنامی به دور بود و پس از وفات آن بانوی بزرگوار پیامبر بارها از ایشان به نیكی یاد می كرد.

ارسال نظرات