مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه:

امروز باید در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایستاد

مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه در جمع بسیجیان شهر ترک گفت: امروز باید در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایستاد و از وابستگی به فضای مجازی، آزاد شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۶۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عادل ابراهیم نژاد با بیان اینکه هر زمان دشمن با رویکرد و برنامه ای جدید وارد میدان می شود، افزود: دشمن اکنون درصدد است تا با جنگ فرهنگی و با بهره گیری از ماهواره و فضای مجازی، فرهنگ اصیل اسلامی ما را از بین برده و جوانان ما را آلوده به فسق و فسور کند.

وی اظهار کرد: اکنون فتح خرمشهر فرهنگی در اولویت است و باید با برنامه ریزی درست خرمشهر وابستگی به فضای مجازی را آزاد کرده و در برابر تهاجم فرهنگی  دشمن بایستیم.

   حجت الاسلام عادل نژاد با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و حماسه ماندگار فتح خرمشهر، بیان کرد: رزمندگان ما در زمان جنگ ایران از نظر تجهیزات جنگی و مهمات در حد صفر بودند ولی با امداد الهی و رشادت های شهدا توانستند، خرمشهرها را از دست دشمن نجات دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم بهره گیری از فضای معنوی و بستر عبادت در ماه مبارک رمضان برای تزکیه و تهذیب نفس تاکید کرد و آن را فرصتی مناسب برای رهایی از چنگال جنگ نرم دانست.

   به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر، همایش بصیرت افزایی با شرکت دهها نفر از خواهران بسیجی در پایگاه الزهرا روستای بالسین شهر ترک، برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار