امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: امنیتی که ما امروز داریم مدیون ایثارگری‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۵۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، زنگ مقاومت و پیروزی به مناسبت سوم خرداد و با حضور مسئولین در مدرسه شهید اکبری شهرستان میرجاوه نواخته شد.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه در این مراسم اظهار کرد: دشمن باور نمی‌کرد که ملت ایران در آن شرایط بتواند خرمشهر را آزاد کند و از سوی دیگر این آزادسازی آنقدر غرور آفرین بود که مردم ایران را به وجد آورد، امنیتی که ما امروز داریم مدیون ایثارگری‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است.

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور با بیان اینکه خرمشهر نماد ایثار و مقاومت کشوراست، افزود: سوم خردادماه ۶۱ یاد آور روز بزرگی است که در آن شهر خرمشهر پس از ۱۹ ماه اسارت با دلیری رزمندگان ایستادگی ملت ایران آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر نماد همدلی و همزبانی ملت ایران اسلامی است و عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر و اسیر شدن ده‌ها هزار نفر از افراد دشمن شد بود به عنوان برجسته‌ترین عملیات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس ملت ایران اظهار داشت: عرصه مبارزه امروز جنگ اقتصادی و جنگ نرم دشمنان است باید این بار هم با عزم ملی در برابر تهدیدات جنگ نرم و اقتصادی دشمن ایستاد و برای توسعه کشور تلاش کرد.

قرائت دکلمه، تجلیل از دانش آموزان برتر و نواختن زنگ مقاومت و پیروزی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات