‍ فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) شیرآباد تالش با بیان اینکه پس از آزادسازی خرمشهر و کربلا، نوبت آزادسازی قدس شریف فرارسیده گفت: موشک‌های جمهوری اسلامی به همه پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی دسترسی دارند.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۵۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش، گودرز فرضیائی ظهر دیروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه بخش حویق اظهار کرد: خرمشهر را از دشمن پس گرفتیم و به کربلا نیز رسیدیم و اکنون نوبت آزادسازی قدس شریف است.

وی با بیان اینکه باید به فرمایش امام خمینی (ره) عمل کرد افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد و ما نیز این مسیر را تاکنون طی کرده‌ایم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) شیرآباد گفت: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر حرفه‌ای زیادی برای گفتن دارد که در عرصه‌های مختلف می‌تواند ملاک عمل ما باشد.

فرضیائی با بیان اینکه فتح خرمشهر نماد ایثار، شجاعت، مقاومت و یکپارچگی ا‌ست که هرچه از انقلاب می‌گذرد نیاز به این الگوها و نمادها بیشتر نمایان می‌شود خاطرنشان کرد: از فتح خرمشهر باید همدلی، پشت‌هم بودن و یکپارچگی را درس گرفت.

وی با اشاره به این نکته که این روزها شاهد ترقه‌بازی‌هایی توسط رژیم اشغالگر قدس در منطقه هستیم تصریح کرد: عده‌ای گله‌مندند که چرا به تهدیدات رژیم صهیونیستی پاسخ داده نمی‌شود درحالی‌که ایران توسط متحدانش جواب دندان‌شکنی به متجاوزان داده است و اگر روزی ولی امر مسلمین لب‌تر کند نامی از اسرائیل باقی نخواهد ماند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) شیرآباد رژیم اشغالگر قدس را به سیل خروشان ملت سلحشور ایران هشدار داد و گفت: رژیم صهیونیستی نباید به پایگاه‌های هوایی خود دل‌خوش کند چون همه آن‌ها در دسترس موشک‌های جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرضیائی با بیان اینکه اکنون رژیم صهیونیستی به آمریکا و انگلیس دل‌خوش کرده و پشتش به هم‌پیمانانش گرم است تصریح کرد: اگر روزی دست ایران به متجاوزان و زورگویان صهیونیستی برسد همان حامیان آن‌ها باید لاشه‌های اشغالگران را از منطقه جمع و به قبرستان حمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات