خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین:

عملیات بیت المقدس از برجسته ترین عملیات های تاریخ جنگ است

امیر بیدادی گفت: در عملیات بیت المقدس در هزاران کیلومتر، طی ۲۶ روز مداومت مستمر عملیاتی، یکی از برجسته ترین عملیات های نظامی به همت سربازان با اراده ایران اسلامی انجام شد
کد خبر: ۹۰۲۱۰۴۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

امیر حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص روز سوم خرداد بیان کرد:سوم خرداد اوج تجلی اراده یک ملت بود نه صرفا یک عملیات نظامی.
وی گفت: در عملیات بیت المقدس در هزاران کیلومتر، طی ۲۶ روز مداومت مستمر عملیاتی، یکی از برجسته ترین عملیات های نظامی به همت سربازان با اراده ایران اسلامی انجام شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین اظهار کرد: پس از هجوم دشمن بعثی به مرزهای ایران اسلامی، نیروهای اسلام با انجام عملیات های حصر آبادان، طریق القدس، فتح المبین و عملیات بیت المقدس، نیروهای متجاوز را به عقب راندند.
امیر بیدادی عنوان کرد: با انجام عملیاتها، چه از نظر سیاسی و چه از نظر نظامی، ما از موضع انفعالی به یک موضع قدرتمندانه دست یافتیم و توانستیم صدام گردنکش را به پای میز مذاکره کشانده و صحنه جنگ را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر دهیم.
وی افزود: یگان های ارتش جمهوری اسلامی در قالب ۴ قرارگاه مشترک و نیروهای بسیج و سپاه عملیات غرورآفرین بیت المقدس را طراحی و اجرا کردند و این عملیات از نظر ارزش سیاسی و نظامی یکی از برجسته ترین عملیات ها بود طوری که امروزه در بسیاری از دانشگاه های نظامی دنیا به عنوان یک عملیات الگو تدریس می شود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین ضمن اشاره به نقش ارتش در حفظ امنیت کشور خاطر نشان کرد: برابر اصل ۱۴۳ و ۱۴۴ قانون اساسی، وظیفه سازمانی و ذاتی ارتش، حفظ و سیانت از مرزهای زمینی و هوایی و دریایی کشور است و ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروهای چهارگانه خود، توانسته مقتدرانه امنیت پایداری را حتی فراتر از مرزها، درکنار سایر نیروها برای ایران اسلامی ایجاد نماید.
امیر بیدادی اضافه کرد: امروز اقتدار نیروهای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در زمین، آسمان و در پهنه گسترده دریاها و اقیانوس ها، تا هزاران کیلومتر فراتر از مرزها شاهد هستیم همچنان که آسمان ایران یکی از امن ترین آسمان های دنیا و مرزهای کشور در داخل به عنوان جزیره ای با ثبات امنیت در منطقه پرآشوب خاورمیانه شناخته شده است.
وی در خصوص نقش وحدت نیروهای مسلح برای فتح خرمشهرهای امروز یادآور شد: برابر فرمایشات مقام معظم رهبری آن چیزی که ما بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم وحدت و یکپارچگی بین نیروهای مسلح، مسوولان، مردم و قوا در کشور است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: امروز هجمه های زیادی بر علیه ما طراحی می شود و چون نیروهای مسلح تحت فرماندهی و زعامت فرمانده کل قوا، رهبر معظم انقلاب هستند، از بصیرت سیاسی و دینی برخوردار می باشند.
امیر بیدادی ادامه داد: نیروهای مسلح علاوه بر افزایش بصیرت خود، محکمتر و مصمم تر از گذشته بر این وحدت پافشاری کرده و این امر را در صحنه عمل بارها ثابت کرده اند.
وی درپایان گفت: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مردم به عنوان مشتی آهنین برای جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی می کنند و توطئه های دشمن را در نطفه خفه می کنند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار