فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه در گفت‌وگو با بسیج مطرح کرد
فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه گفت: مقاومت، ولایتمداری و اعتماد به مردم از رموز فتح خرمشهر و حماسه سوم خرداد است.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۸۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی کشور در شرایط ناآرام داخلی قرار داشت اظهار کرد: بدنه ارتش در اوایل انقلاب ازهم‌گسیخته بود و سپاه نوپا نیز درگیر ناآرامی داخلی بود و یک جنگ نابرابر را نظام استکباری با محوریت رژیم بعث عراق در مقابل ایران صف‌آرایی کردند.

وی با بیان اینکه هرگونه جنگ و درگیری قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بلوک شرق(رهبری شوروی ) و غرب (رهبری آمریکای فعلی)در مقابل هم بودند افزود: تنها جنگی که طولانی‌ترین جنگ لقب گرفت، جنگ عراق علیه ایران بود که بلوک شرق و غرب کنار هم آمدند و به هم دیگر چراغ سبز نشان دادند تا نظام نوپای اسلامی آن روز را از پای درآورند.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با اشاره به حفظ تمامیت ارضی ایران با همه هجمه‌های که با حمایت کشورهای قدرتمند بین‌المللی و منطقه‌ای پشت صدام به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات صف‌آرایی کردند گفت: متأسفانه شهر خرمشهر چندین ماه در اشغال رژیم بعث عراق بود اما باتدبیر حضرت امام خمینی (ره) ،معمار کبیر انقلاب اسلامی مردم وارد میدان شدند و با خواست خدا خرمشهر آزاد شد.

حبیبی به چند پیام از حماسه فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود: نخستین پیام حماسه سوم خرداد فرهنگ قدردانی و تشکر از کسانی که برای امنیت و اقتدار امروز کشور زحمت کشیدند چون شهدا ،خانواده‌های شهدا ،ایثارگران،رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه اعتماد نکردن به دشمنان در عرصه‌های مختلف نمونه بارز برجام از دیگر ره‌آورد فتح خرمشهر است گفت: نهراسیدن در برابر دشمنان و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان رمز پیروزی وحدت جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه ولایت مداری  را از رموز دیگر فتح خرمشهر دانست و گفت: هرچقدر در مسیر منویات و فرموده‌های حضرت مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کنیم قطعاً پیروز صحنه خواهیم شد.

حبیبی با تاکید بر اینکه همیشه مردم در تداوم انقلاب نقش اساسی داشتند تصریح کرد: هرجایی که به نقش مردم اعتماد کردیم، دستاوردهای بسیار زیادی را به دست آوردیم.

وی با اشاره به نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی و عبور از بحران اقتصادی حاکم در کشور گفت: قطعاً مردم در حوزه اقتصاد نقش‌آفرینی خواهند نمود و شاهد دستاوردهای و پیشرفت‌های خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات