سید ساجد یعقوبی
نائب رئیس ستاد دیه استان اردبیل در گفتگو با «بسیج»،
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از برگزاری جشن گلریزان آزادسازی تعداد از زندانیان جرائم غیرعمد استان اردبیل در ۷ خرداد ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۷۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

جشن

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یوسف خدادادی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار «بسیج» از اردبیل گفت: مراسم جشن گلریزان به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد روز دوشنبه ۷ خرداد در مجتمع فرهنگی ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آزادی ۴۳۷ زندانی جرائم غیرعمد استان طی سال گذشته، تصریح کرد: در سال نود و شش ۴۳۷ نفر محکوم مالی که جمعا مبلغ بدهی آن‌ها ۳۰ میلیاد بود از زندان‌های استان توسط ستاد دیه آزاد و در سال ۹۷ طی دوماه گذشته ۳۱ نفر از محکومان مالی که جمعا ۳ میلیارد و ۲۰۰ تومان بدهی داشتند توسط ستاد دیه استان اردبیل از بند زندان رها شدند.

خدادادی اظهار داشت: برخی از افرادی که محبوس هستند واقعا جایشان در زندان‌ها نیست و این‌ها افرادی هستند که حتی کمتر از ۵ میلیون بدهی دارند و جرمی مرتکب نشده اند و مردم و خیران عزیز بدانند که با آزادی این افراد آزادی را به خانواده و فرزندان آن‌ها باز خواهند گرداند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: دستگیری از نیازمند یک عمل صالح و ذخیره آخرت است و مطمئنا خدای متعال آخرت خیران را حتی با کوچکترین اثر این عمل نیک را ذخیره آخرت خود و خانواده شان خواهد نمود.

خدادای بیان کرد: امید می‌رود تمامی مردم مخصوصا خیرین در این مراسم که باعث رهایی یک فرد آبرومند بی گناه از بند خواهد شد شرکت کنند.

وی گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته امیدواریم خیرین و مردم در مراسم جشن گلریزان حضور داشته و به این افراد کمک کنند که این مراسم ساعت ۱۹ هفت خرداد در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات