مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خمین گفت: قرآن کتاب زندگی است تمام معارف همچون اخلاقی، تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و... برای رشد و تعالی انسان را شامل می شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۵۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ پاسدار حمید صادقی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خمین گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و ماه بهره گیری بیشتر از کتاب قرآن، محفل انس با کلام وحی الهی با حضور کارکنان پایور و نیروهای وظیفه در حسینیه سپاه ناحیه خمین برگزار می شود.

وی بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن فرصتی برای انس بیشتر کارکنان و نیروهای وظیفه با قرآن و بهره بردن از الگوهای قرآن است.

پاسدار صادقی ادامه داد: قرآن کتاب زندگی است تمام معارف همچون اخلاقی، تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و... برای رشد و تعالی انسان را شامل می شود و با تلاوت صحیح قرآن و تدبر در آیات و درک مفاهیم، در قلب و روح تاثیرگذار و ایجاد آرامش برای فرد به همراه دارد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: در این راستا در ماه رمضان عصر هر پنجشنبه این ماه مبارک محفل انس با قرآن با حضور قاریان پاسدار، وظیفه و بسیجی برگزار می شود و قاریان ممتاز پاسدار، وظیفه و بسیجی شهرستان، قرآن را با صوت دلنشین تلاوت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات