همایش مقاومت و پیروزی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهر مان با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان مدافع حرم در شهرستان بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۴۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این همایش که با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن، امام جمعه، یادگاران عملیات غرورآفرین بیت المقدس، رزمندگان و خانواده های معظم شهداء و رزمندگان مدافع حرم برگزار شد، سرهنگ پاسدار مهران مرادی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به ایراد سخن پرداخت.

وی با تبریک روز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی، گوشه هایی از رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر را بیان کرد و افزود: سوم خرداد یاد آور یادآور مقاومت جانانه مردم عزیز و قهرمان خرمشهر و پس از آن رزمندگان و شهدای گرانقدر می­باشد.

جانشین سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) اظهار داشت: ما در خرمشهر فقط با ارتش بعثی درگیر نبودیم؛ بلكه درگیری و جنگ ما با تمام كشورای استكباری بود و شاهد این مدعا 19000 اسیری است كه با لطف و عنایت خداوند متعال در خرمشهر به اسارت در آمدند و تبعه 37 كشور در بین اسرا وجود داشت.

سرهنگ پاسدار مردای در ادامه، عوامل پیروزی و فتح خرمشهر را امدادهای و كمك های غیبی خداوند، حمایت و حضور توده های مردم در قالب بسیج در جبهه های نبرد حق علیه باطل، و پیروی از ولایت فقیه دانست، كه در تار و پود رزمندگان تنیده شده بود و با عمق جان به فرمان امام اعتقاد داشتند.

وی گفت: استکبار جهانی بعد از شکست در جنگ سخت، امروز به دنبال این است که با جنگ نرم این مولفه های پیروزی و قدرت را از ما بگیرد و ما را از شهدا دور كند و به لطف خدا در این راه نیز شكست خواهد خورد.

ارسال نظرات