برگزاری محفل قرآنی تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در ماه مبارک رمضان با گرامیداشت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر و با اجرای برنامه قرآنی قاری بین المللی قرآن کریم
کد خبر: ۹۰۲۰۹۲۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، در ماه مبارک رمضان برنامه سومین محفل نورانی انس با قرآن کریم با گرامیداشت حماسه سوم خرداد آزادسازی خرمشهر با سخنرانی سرهنگ عزیزخانی جانشین تیپ36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان و با اجرای برنامه قرآنی استاد حاج محمود رنگرز قاری بین المللی قرآن کریم حسینیه حضرت ولیعصر(عج) تیپ  برگزار شد.

در ابتدای این برنامه قرآنی سرهنگ عزیزخانی ضمن گرامیداشت حماسه عظیم سوم آزادسازی خرمشهر خونین به عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس اشاره و خاطر نشان کرد : از جمله عوامل مهمی که دست به دست هم داد تا رزمندگان غیور در آزادسازی خرمشهر موفق شوند صبر ، استقامت و ایمان عمیق به نصرت الهی بود .

جانشین تیپ ادامه داد : درسی که امروز ما پاسداران انقلاب اسلامی از این روز بزرگ و ماندگار باید بگیریم تقویت ایمان ، باور و آمادگی توان رزمی در برابر هر گونه تهدیدات و تجاوز را داشته باشیم .

در ادامه این محفل اجرای برنامه تواشیح و برگزاری مسابقه حضوری با موضوع سئوالات قرآنی در بین برادران پاسدار و سرباز و اهدای جوایز به نفرات برتر بود و در پایان این محفل قرآنی که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شده بود قاری بین المللی قرآن کریم حاج محمد رنگرز  با صوت دلنشین خود به تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم پرداخت که با استقبال کارکنان همراه بود .

لازم به یادآوری است در پایان برنامه کلیه کارکنان تیپ ضمن حضور در مزار شهدای گمنام تیپ از مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آوردند .

ارسال نظرات