خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: عملیات فتح خرمشهر بزرگترین فرمول پیروزی که همان مقاومت و ایستادگی است را نشان داد و در حقیقت اثبات شعار "ما می توانیم" بود.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۷۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: عملیات فتح خرمشهر نشان داد که می توان با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و فاتح جنگ شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه عملیات فتح خرمشهر سبب شد تا حرف خود را به دنیا بگوییم، افزود: عملیات فتح خرمشهر تبلور شعار "ما می توانیم" بود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرمول مقاومت، گفت: در عملیات بیت المقدس بزرگترین فرمول پیروزی که همان مقاومت و ایستادگی است را نشان داد.

مولودی با بیان اینکه بر اساس محاسبات عادی و نظامی، پیروزی بر دشمن و فتح خرمشهر ممکن نبود، تصریح کرد: امروز هم مستشاران و افسران ارشد نظامی دنیا به دنبال فرمول پیروزی و فتح خرمشهر برای تدریس در دانشگاه های نظامی دنیا هستند.

وی اظهار کرد: به اعتراف افسران ارشد نظامی آمریکا و دشمنان، آخرین تکنولوژی جنگی دنیا و آخرین طراحی ها در عملیات آزادسازی خرمشهر، شکست خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: فرمول و کلید پیروزی در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر روحیه ایثار و مقاومت بود که ناشدنی ها را شدنی کرد.

مولودی با بیان اینکه فتح خرمشهر نشان داد که با روحیه خداباوری و ایثار می شود، امر محال را شدنی کرد، گفت: فتح خرمشهر از بعد نظامی غیرممکن بود ولی بسیجیان و ایثارگران به صورت معجزه آسا عملیاتی کردند که دنیا را مات و مبهوت ساخت.

وی با تاکید بر اینکه می توان از ایدئولوژی فتح خرمشهر برای فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی و فرهنگی استفاده کرد، گفت: باید از فرمول و استراتژی مقاومت و فتح خرمشهر در تمام ابعاد الهام بگیریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب مدیریت ولی فقیه، ایمان به خدا، ابتکار و نوآوری و روحیه ایثار و از خودگذشتگی و اتحاد و انسجام ملی را از جمله دلایل پیروزی و فتح خرمشهر برشمرد و گفت: وحدت و انسجام با روحیه انقلابی و ولایتمداری شدنی است.

ارسال نظرات