خبرهای داغ:
مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور فرماندار ، امام جمعه ، فرماندهی نیروی انتظامی ، معاونت فرمانداری ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، بخشدار میداوود ، مدیران ادارات ، بسیجیان ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، جانبازان ، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و عموم مردم شهید پرور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوی رستم آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۶۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
سرگرد شاپور احمدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج  سپاه باغملک ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و عملیات بیت المقدس گفت*: وقتی خرمشهر آزاد شد غیرت ملی را بر انگیخت و در سال ۶۱ طی سه عملیات این پیروزی بزرگ به دست آمد و فتح الفتوحی دیگر رقم خورد.
 
وی افزود: خرمشهر را خدا آزاد کرد و ما چندین شهید و جانباز را تقدیم کردیم و خسارت های زیادی را متحمل شدیم و شهیدی که در تنگ چویل و منطقه منگار امام زاده عبدالله زندگی میکرد و بدون هیچ امکاناتی پیام حضرت امام خمینی(ره) را میشنود و به جنگ میرود نشان دهنده عشق جوانان به وطن خود است.
 
سرگرد احمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: اگر ما خرمشهر ها را از دست دادیم باید تلاش کنیم و مثل رزمندگان بیت المقدس آنها را پس بگیریم.
 
محمد نجاتی پور فرماندار شهرستان در این مراسم بیان کرد: سالگرد پیروزی غرور آفرین ملت ایران و عملیات بیت المقدس را به سپاهیان ، ارتشیان ، بسیجیان ، روحانیت ، نیروی انتظامی و خانواده های معظم شهدا و جانبازان تبریک و تهنیت عرض میکنیم. 
 
وی با اشاره به افتخار آفرینی بسیجیان و سپاهیان و همه کسانی که در پیروزی خرمشهر سهیم بودند افزود: انقلاب اسلامی ما در بهمن ۵۸ به ثَمر نشست و این انقلاب نوپا با برنامه و استراتژی که امام امت بیان کرد موجب یاس داخلی و خارجی و در راس آنها استکبار جهانی شد و کسی نمیتواند در خاک ما نفوذ کند.  
 
فرماندار شهرستان خاطر نشان کرد: من خود نیز افتخار حضور درجبهه های جنگ را داشتم و خرمشهر را بعد از آزاد سازی به عنوان یک بسیجی دیدم که وجب به وجب این خاک با خون شهیدان آبیاری شد.
 
در ادامه سرهنگ علی یزدان پناه از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و حاضر در عملیات بیت المقدس از خاطرات آزاد سازی خرمشهر گفتند و یاد و خاطره آن دوران را گرامی داشتند.
 در پایان از خانواده های معظم شهدای عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر شهید علی مدد طاهری ، شهید سهراب ممبینی ، شهید محمود کُرد و سرهنگ علی یزدان پناهاز یادگاران هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها