خبرهای داغ:
استاندار فارس در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت استان:
استاندار فارس با بیان این که پیشکسوتان جهاد و شهادت در راه خدا دیگران را بر خود ترجیح دادند و خون خود را نثار کردند تا دیگران راحت باشند، گفت: بر اساس کلام وحی و آئین الهی ایثارگری نشانه بارز خلیفه الله انسان است.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۵۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، مهندس اسماعیل تبادار در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت استان اظهار داشت: در این جلسات بابت از دست دادن مردان بزرگ و ایثارگر محزون می شویم؛ اما بازخوانی رادمردی ها، ایثارگری ها و اخلاق مداری های آنان موجب وحدت و انسجام جامعه می شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که اگر مروری بر جبهه های خون و شهادت کنیم آثاری از ایثار، شهادت، خلوص، اخلاق و انسانیت را مشاهده می کنیم، افزود: این جهادگران و رزمندگان بودند که نظام اسلامی را حفظ کرده و استحکام بخشیدند؛ و در شرایطی که همه دنیا در مقابل نظام اسلامی و انقلاب نوپای ما قرار گرفته بودند و این جوانمرد ها با حضور در جبهه ها و همه عرصه های خطر، نظام را حفظ کردند.

وی با بیان این که در سالروز فتح بزرگ و آزادسازی خرمشهر باید یاد شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی بداریم، گفت: فتح خرمشهر، عملیات بزرگ و افتخار آمیزی بود که دنیا را مبهوت و ملت ایران را سرافراز کرد.

استاندار فارس با اشاره به این که هر خاطره رزمندگان دفاع مقدس، کتابی است که نیاز جدی امروز جامعه به شمار می رود، اظهار داشت: نسل امروز ما بیش از گذشته نیازمند آشنایی با خلوص، رادمردی و شهادت طلبی جبهه ها است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که در خیمه گاه دفاع مقدس همه افراد فارغ از گرایش های مختلف با وحدت و همدلی حضور داشتند، ادامه داد: امروز هم باید با بازخوانی گذشته به یاد بیاوریم چگونه پرچم بزرگ نظام جمهوری اسلامی در برابر مخالفت قدرت های دنیا برپا شد و روز به روز استحکام بیشتری پیدا کرد.

مهندس تبادار با تاکید بر این که امروز باید از جوانمردی رزمندگان، وصیت نامه شهدا و رادمردی پیشکسوت جهاد و شهادت درس بگیریم، تصریح کرد: به عنوان یک مسئول سعی می کنیم راه این عزیزان را ادامه دهیم.

گفتنی است در این همایش که با خاطره گویی جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر همراه بود، با حضور استاندار فارس از کتاب خاطرات شهید محمد اسلامی نسب از شهدای دفاع مقدس رونمایی شد و از رشادت های و استقامت جمعی از جانبازان دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها